A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.
Continue readingA Service Design a válasz a “miértekre”
Az idei előadók között a service designereken és a szolgáltatók képviselőin kívül számos cégvezető is megosztotta tapasztalatait, és az e-kereskedelem területéről olyan szakemberek szerepeltek, mint Petheő Gergely, az IKEA program menedzsere, vagy Császár-Bíró Lilla, a Decathlon loyalty leadere.
Continue readingTrans-Sped ZERO – valós megoldás e-kereskedőknek
A Trans-Sped ZERO csomagolásmentes szolgáltatás nem csupán a Földünk védelméért tesz sokat, de a webáruházak számára is jelentős anyagi és időbeli megtakarítást garantál. A ZERO ugyanis nem csupán egy hatékony szolgáltatás, hanem egy olyan stratégiai partnerség, amely új szintre emeli azt, amit eddig a kiszállításról gondoltunk.
Continue readingSikeres digitalizáció: a Digiméter tanulságai (14. rész)
Befejeződik a Digiméter sikeres digitalizációról szóló cikksorozata, ez a tizennegyedik, egyben utolsó rész a legfontosabb tanulságokkal.
Continue readingA piacterek szépségversenyei alapján dönthetnek a B2B-ügyfelek
A friss piactéri rangsorokból kiderül, hogy a leginkább szubjektív benyomások döntenek arról, kinek melyik piactér a legjobb. Az biztos, hogy a B2B-szolgáltatók már őrült nagy versenyben igyekeznek a lehető legtöbbet, a lehető legegyszerűbben kínálni ügyfeleiknek.
Continue readingHol tart Európa és hogy állunk mi?
Az online vásárlói attitűdökkel és a B2C e-kereskedelmi értékesítésekkel kapcsolatos legfőbb adatokat és trendeket is összefoglaló European Ecommerce Report 2023 szerint Magyarországon az internetes vásárlók részaránya csökkenni fog.
Continue readingÍgérik, azt is elárulják, hogy milyen a jó online cégvezető
Jön a nagy Webshop Konferencia! Október közepén Budapest egyik nagyáruházában többdimenziós online szakmai frissülést és fejlődési útmutatást ígér egy nagyszabású rendezvény. Az idei Év Webshopja Verseny győztesét is kihirdetik.
Continue readingBőgel György: Ideje felébredni!
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
Continue readingBúsképű a hazai e-kereskedelem, de még idén jöhet a változás
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
Continue readingMi hat még a sikeres vállalati digitalizációra? (Digiméter 13. rész)
A spontán tényezőkön – cégvezető, folyamat, szervezet, szakemberek, tudás, tőke, környezet és technológia – és a szakirodalomban azonosítottakon túl további öt dolog van hatással van egy vállalat digitalizációjára. Erről szól a Digiméter friss, 13. része.
Continue reading








