fulfillment
-
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak...számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
-
A tevékenységek kiszervezése több évtizedes jelenség, sokan foglalkoznak vele, gazdag irodalma van. Ezt a cikket az „alapok alapjának”, az értékteremtés problémájának szenteljük.
-
A Webshippy több mint 2.200 ügyfél megrendeléseit kezeli, ügyfeleik között az ország legismertebb kereskedőit találjuk.
Legfrisebb cikkek
-
Amikor webáruház alapítását határozzuk el, a kínált árukon kívül a marketing, esetleg a keresőoptimalizálás szokott felmerülni megoldandó problémaként az új e-kereskedők fejében.
-
Nem örülnek különösebben az Amazon külső eladói, mióta az óriáscég bejelentette: a továbbiakban az eddigi költségek mellé üzemanyag- és inflációs felárat is hoz, ami öt százalék lesz.
-
Tény, hogy aki nem akar/nem tud nagy beruházással, komoly tőkebefektetéssel nekifogni az online kereskedelemnek, annak a dropshipping kecsegtető lehetőségnek tűnik. De vajon hazánkban is olyan vonzó és sima pálya?
E-ker hírszemle
-
Az online kereskedelem evolúciója új kihívások elé állítja a webshopok, internetes kereskedések irányítóit. A megoldás a 4PL- és fulfillment-szolgáltatások kiszervezése – de azért ez sem olyan egyszerű.
-
A 16 óráig leadott rendelések a rendelés napján este 22 óráig garantáltan célba érnek azon webshopok esetén, akiknek a cég saját termékes logisztikáját kezeli, és azoknál is, akik a Marketplace katalógusból értékesítenek.
-
Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt társtulajdonosa, International Head of Marketplace pozícióban folytatja karrierjét a Webshippynél.
-
A legnagyobb, kifejezetten fulfillmentre szakosodott hazai cégek egyike az iLogistic Kft., amelynek vezetőjét, Csereklyei Bálintot kérdeztük a megoldásaikról, a piaci helyzetről, és hogy hol tart ma a kiszervezett logisztika.