Üzemeltetés
-
Az utánvét kezelésének kérdése egy kiemelten fontos része a házhozszállítási folyamatnak. Jelenleg Magyarországon az online megrendelt termékek ellenértékét az átvételkor szeretné kifizetni a megrendelő. Ez tekinthető egyfajta bizalmi kérdésnek is.
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
-
Külföldiként hogyan vehetjük fel a versenyt a helyi webshopokkal? Mik a nemzetközi szállítás legfőbb kihívásai, és hogyan hidalhatjuk át ezeket? A határon túli logisztikai megoldásokat kínáló Pactic vezetőjét, Colin Sneadet kérdeztük.
-
Elérkezett az első határidő az Európai Unió tavaly elfogadott NIS2 kibervédelmi rendszerének bevezetésében. Az irányelvet olyan vállalatoknak, köztük elektronikus kereskedelemmel (is) foglalkozó cégeknek kell alkalmazniuk, amelyek uniós szinten középvállalatnak minősülnek.
-
Nem csalás, nem ámítás, hogy garantálható a megrendelések másnapi kézbesítése, hogy extra költségek nélkül is elérhetők fenntartható szállítási megoldások, s hogy dinamikussá tehető a csomagok nyomon követése és a kiszállítási paraméterek menet közbeni módosítása is. A DPD-nél ehhez az ügyfélnek csupán egy applikációt kell használnia.
-
Az innovációnak manapság a csomag és házhozszállításban is hatalmas szerepe van. Az a szolgáltató válhat piacvezetővé ebben a szegmensben, aki előre tekintve, folyamatosan olyan új megoldásokat keres, amivel a kereskedők, az ügyfelek és a címzettek igényeit a korábbiaknál jobban, és a lehető legjobban ki tudja elégíteni.
-
Az elmúlt tíz évben gyökeres változáson ment át az e-kereskedelem. A viszonylag könnyű piacra lépés nyomán olyan sok webáruház jött létre, hogy ma csak az lehet sikeres közülük, amely kiemelkedően jó a marketingben.
-
A márkaépítés ijesztően hangozhat egy kis webshop vagy webáruház tulajdonosának, ám egy amerikai e-kereskedő, aki nem ezt a szakmát tanulta az iskolában, úgy véli, egy kisvállalkozás is márkává válhat. A titok a kereskedelmi márka definíciója? „A márka egy érzést ad az embereknek.”
-
A mesterséges intelligencia számításai szerint a visszaváltás nélküli rendszerben üvegből körülbelül 60 év alatt egy Mount Everest méretű üveghulladék halmozódna fel a Földön.
-
Közhely, hogy az e-kereskedelemben a sikerhez 2024-ben többre van szükség, mint jó termékekre és kiváló marketingre. Ugyanilyen nagy hangsúlyt kell fektetni webáruházak tevékenységének logisztikai hátterére. Ezzel kapcsolatban egy olyan szakember tudja a leghasznosabb tanácsokat adni, aki az utóbbi szakmában dolgozik.