Skip to content

Üzemeltetés

04 Webáruházindítás
-
A webáruház indítása azért is komoly felelősség, mert sok olyan aranyszabály van, amit nem megfogadni, hanem kikerülni érdemes. Összegyűjtöttük a legveszélyesebb "jó tanácsokat".
426807360_3331752497117526_5161216470608691042_n
-
Összetört a termék, nem jött a futár, eltűnt a csomag. Ismerősen hangzik? Itt az ideje, hogy komolyan beszéljünk az e-kereskedők körében a kiszállítás, a csomagküldés nehézségeiről keringő rémtörténetekről!
alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
429122092_1637650433436247_275978364383174813_n (1)
-
A kötelező postai (MPL) szállítás ügyében néhány újabb értelmezési tétel is tisztázódott, de azért még mindig nem teljesen világos, hogy mi – miért történik és kire - hogy vonatkoztatható. Összefoglaltuk, amit a Magyar Posta szolgáltatásának kötelező igénybe vételével kapcsolatban tudni kell és lehet.
423944305_410190584715752_3800426838706154804_n
-
Együtt bővül az elektronikus kereskedelem és a kiszolgálásával foglalkozó logisztikai piac (e-logistics), a növekedés részben a B2B és B2C ügyletek felpörgéséből, részben a szállítás egyre gyorsabb tempójából fakad.
405239696_1612005842939393_6953874732513198350_n
-
Az online kereskedőket kiszolgáló raktárak nem tudnák tartani a lépést a gyorsan pörgő kereskedelemmel, ha nem építenének az okos automaták reakcióidejére. A robotizácónak több egymással párhuzamos trendje is van. De melyik hol lehet a nyerő?
405008837_865826338653722_7105345454628630120_n
-
"A vásárlók pontosan tudni akarják melyik napon, melyik órában lesz a küszöbük előtt az áru!" - a megvásárolt áruk szállításával kapcsolatos, folyamatosan növekvő megrendelői elvárásokat csak újabb és újabb fejlesztésekkel tudják a cégek kiszolgálni. Ez jön, ez vár a logisztikára.
webshop
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része. 
405056011_1413929785897203_2423172348110527133_n
-
Kötelező lesz-e az MPL-lel szerződni március 28-tól? Egy tavaly decemberi kormányrendelet szerint igen. De vajon mit szól ehhez az érdekképviselet, a szakma, és egyáltalán: kötelezhetőek-e az e-kereskedők arra, hogy egy bizonyos szolgáltatóval dolgozzanak?
logisztika
-
A logisztika az elektronikus kereskedelemben rendszerint a háttérben marad, miközben a bosszankodásmentes vásárlás elengedhetetlen feltétele. Külön szerepe van ebben a szállítás úgynevezett utolsó kilométerének.