Skip to content

Üzemeltetés

474506265_611598561456303_435271430763497634_n
-
Lehetőségek és kockázatok - Többféle indokot találhatunk arra, miért érdemes a webáruház-tulajdonosoknak meglévő üzletük mellé továbbiakat létrehozniuk. Az egyik, hogy a webshopépítésben és -üzemeltetésben megszerzett tapasztalataikat kihasználják, a másik, hogy finomhangolják vásárlóközönségük kiszolgálását, a harmadik, hogy új vevőket szerezzenek.
digitális
-
Az alábbi listában az általam leggyakrabban használt digitális és marketinges eszközöket mutatom be, hogy ha van köztük olyan, amit még nem használsz, azzal időt és pénzt spórolj magad és a céged számára. Ezek az eszközök segíthetnek neked abban, hogy hatékonyabban foglalkozz a céged SEO-jával, közösségi médiájával, marketingjével... - Na, akkor kezdjünk bele!
chatGPT
-
A ChatGPT, jelentős előnyt nyújthat a kis- és középvállalkozásoknak, segítve a működés hatékonyságát. Automatizálható vele az adminisztráció, például ügyféllevelek kezelése, kimutatások készítése vagy termékleírások írása. A webshopok számára személyre szabott ajánlatokat és jobb ügyfélélményt kínálhat, miközben optimalizálja a készletkezelést és az ügyfélszolgálatot. Az MI alkalmazása versenyelőnyt jelent a piacon.
mohamed
-
Az Egyesült Államok és Kína között kirobbant vámháború kezdete óta a világ belépett a deglobalizáció korába. Erre rátett egy lapáttal a covid, ami szétzilálta a korábban kiépült beszállítói láncokat, és az Ukrajna ellen indított orosz invázió, ami a hidegháborúhoz hasonlóan tereli táborokba a világ országait. Az e-kereskedők keresik a választ az új helyzetre. Teljesen hihetetlen, de a Mohamed-mondóka lehet egy jó megoldás alapötlete.
472371692_1258631165427537_4870987989876550797_n
-
Egyre nagyobb gondot okoznak az online kereskedőknek a visszaküldött áruk, amelyek mennyisége és értéke évről évre nő. Az elmúlt évben elkezdtek szaporodni azok a vállalkozások, amelyek az eladók megbízásából kezelik a szervezett visszaküldéseket (ez az ún. return ). Tapasztalataik alapján kitaláltak néhány módszert a probléma kezelésére, amikkel az eladók és a vevők is jól járnak.
472007563_591492766963323_1909198689409505960_n
-
A „meg nem érkezett csomag” okozta bosszúság, vagy a rugalmatlan kézbesítési opciók könnyen alááshatják a vásárlói elégedettséget, ami jelentős veszteséget hozhat a kereskedők számára. Ebben a kihívásokkal teli környezetben a csomagautomaták forradalmasíthatják a vásárlói élményt, miközben hatékony eszközként szolgálhatnak a lojalitás növelésére.
462555620_1327784458638443_2495828686756570554_n
-
Két év kellett csak hozzá, hogy gyökeresen megváltoztassák a légi szállítást a nagy online kereskedelmi vállalatok megrendelései és az ezzel foglalkozó vállalkozásokat (a tulajdonosaik számára) aranytojást tojó tyúkká tegyék. A hagyományos szállítmányozási és a logisztikai ágazatból nézve azonban inkább az üzletükbe csipkedő harci kakast látják bele ezekbe a webes cégekbe.
trend
-
Bár a hazai e-kereskedelmi szektor továbbra sem tért magához a 2023-as sokkból, az e-kereskedelem továbbra is dinamikusan fejlődik világszerte, így az új technológiákhoz és a fogyasztói szokások változásaihoz való alkalmazkodás elengedhetetlen a versenyképesség megőrzéséhez. 2025-ben az is trend lesz, hogy ezek a változások felgyorsulnak.
csomagautomata
-
Az e-kereskedelem bővülésével párhuzamosan a szállítási rendszerek is új kihívások elé kerülnek: gyorsaság, kényelem, költséghatékonyság és fenntarthatóság. A csomagautomaták ezekre az igényekre egyszerre kínálnak választ. Ez az innovatív kézbesítési forma nemcsak a vásárlóknak nyújt rugalmasságot, de a szolgáltatók és webshopok számára is komoly előnyökkel jár.
Pactic
-
Mik a hazai logisztikai szektor legjelentősebb trendjei? Mitől ilyen jók a kínaiak? Vajon az olcsó emberi erőforrás vagy a robotizáció jelenti a jövőt? A válaszokat Colin Snead, a Pactic vezetője segítségével kerestük.