Konverzió
-
A Z-generáció - vagy ahogyan azt inkább jelzik: a GenZ máshogy vásárol? Másképp bizony! Például hűségesebbek - legalábbis erre találtunk válaszokat egy friss kutatásban.
-
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
-
Az online kereskedelem innovatív és mozgalmas szektor: sok új vállalkozás jelenik meg a porondon, de kudarcokra, bukásokra, csődökre is akad példa. Az Ecommerce Hungary elnökének cikke az utóbbiak világába ad betekintést. Aktuális cégdemográfiai adatok elemzéséből indul ki, foglalkozik az előrejelzés lehetőségével, az írás végén pedig a bukás veszélyét növelő emberi tulajdonságokról mond néhány gondolatot.
-
Örök kérdése az online kereskedőknek, hogy mivel tudnának még a kedvében járni vásárlóiknak. Egy friss felmérés kiderítette, hogy van egy olyan elvárás is, ami elég természetesnek hangzik, ám teljesítése igencsak próbára teheti a boltosok és logisztikai partnereik tudását.
-
Egy egytermékes webáruházzal kapcsolatban naphosszat sorolhatnánk a hátrányokat, de nézzünk egy kicsit működése mélyére! Még az is kiderülhet, hogy érdemes foglalkozni vele.
-
Walter Isaacson Elon Muskról szóló kötete - mint minden efféle életrajzi írás - két okból érdekes: 1) megérteni azokat az embereket, akik nyomot hagytak a világon; 2) kideríteni, hogyan csinálták, hátha valami megtanulható és lemásolható belőle. Ez a könyv mindkettőre alkalmas. Figyelem! Friss könyvismertető következik.
-
Nemrégiben abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem egy különleges, meghívásos vacsorán London belvárosában. Az est középpontjában az AI praktikus alkalmazása állt a HR területén, és a résztvevők között vezető HR szakemberek és AI tanácsadók foglaltak helyet.
-
Megtörtént, amire józan belátással számítani lehetett: megszületett a „bio” jelző új értelmezése. Az élelmiszerek biológiailag tudatos előállítása helyett a szolgáltatások biológiai, azaz emberi előállításáról van szó a mesterséges intelligencia mellőzésével. A felhasználóknak és fogyasztóknak fenntartásaik vannak a robotokkal szemben.
-
Vajon milyen hatással volt eddig a mesterséges intelligencia (MI) a gazdaságra, a vállalatok teljesítményére, a munka világára? Mi valósult meg az ígéretekből és a jóslatokból? Az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének cikke e témában fogalmaz meg néhány gondolatot, az írás végén a kereskedelem példáján keresztül érzékeltetve a hatásmechanizmusok feltárásának fontosságát és nehézségeit.
-
Egyetlen recesszió sem ugyanolyan, így minden alkalommal ismeretlen vizeken evezünk a SEO-ban is egy-egy gazdasági visszaesés idején. Van azonban néhány útmutatás, amikkel a SEO kampányainkat hatékonyabbá tehetjük ezekben az időszakokban is. Nézzük a nemzetközi szakma tanácsait recesszió idejére!