Konverzió
-
Noha ma már elképzelhetetlen, hogy az olimpiát reklámok és szponzorok nélkül rendezzék meg, nem volt ez mindig így a történelemben. Összeállítottam egy kis visszatekintést az első szponzortól az ambush marketingig.
-
Vannak mesterséges intelligencia (MI) alapú alkalmazások, amelyek valós időben segítik a jelölteket az állásinterjúk során. Ezek az úgynevezett "varázssúgó" alkalmazások vajon etikátlan csalásra ösztönöznek vagy ez az állásinterjúk jövője?
-
A manapság trendi MI olyan transzformatív technológiának ígérkezik, mely a pénzügyi műveltség új reneszánszát és a pénzzel kapcsolatos azonnali jobb döntéseket ígéri.
-
A „Mesterséges intelligencia – Modern megközelítésben” című könyv a legfontosabb alapmű, ha meg akarjuk érteni az MI-t. Afféle "Mindent az MI-ről!" munka, amiből 1400 egyetemen tanítanak., és amit 20 év alatt négyszer írtak újra az alapoktól, hogy naprakész maradhasson. Elolvastam: elég nagy csalódás.
-
Bemutatjuk, hogy az MNB oldaláról miként tudjuk lekérni az egyes devizákhoz tartozó árfolyamot. Így a kimutatásokban, ha forint alapú megjelenést választunk, akkor mindig az aktuális árfolyamnak megfelelő konverziót tudjuk elvégezni.
-
A quick commerce az e-kereskedelem egyik kiemelten sikeres válfaja, ami a kényelmet és gyorsaságot együtt kínálja a vásárlóknak. Az egyik, hőskorban induló hazai kereskedő 25 éve fennálló működése is bizonyítja, a formula abszolút versenyképes.
-
Nélkülözhetetlen, hogy az e-kereskedelmi ágazat szereplői naprakész információkkal rendelkezzenek a piac aktuális állapotáról és trendjeiről. E célt szolgálja a Shoprenter 2008 óta, évente készített pillanatfelvétele: a Nagy Webáruház Felmérés. A már zajló, immár 17. kutatás átfogó képet nyújt a magyar e-kereskedelem fejlődéséről és változásairól.
-
A dicsőség felé ezer út vezet, a bukásnak viszont néhány tipikus jellemzője van, ahogy azt Neufeld és Smedman szépen kibontják üzleti kiadványukban. Honnan érdemes tehát lelkes webáruház-tulajdonosként elindulni? Siker vagy sikertelenség?
-
Jeff Bezos az Amazon vezetője, aki egy kis startupból a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi óriását hozta létre. Részvényeseknek írt leveleiben évtizedek óta megosztja menedzsment elveit a világgal. Vajon mik ezek és mennyire relevánsak egy magyar e-kereskedő számára? Könyvismertetőnkben ennek is utánajárunk.
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.