Skip to content

Konverzió

491217194_4073551326259285_4002245538953528672_n
-
Június elején ismét Esztergom ad otthont az online kereskedők és az e-commerce szféra nagy találkozójának. A XXI. E-kereskedelmi Konferencia előadói közt Pogátsa Zoltántól Várkonyi Balázsig sok ismert és elismert szakember szerepel, de Rédey Iván más indikátorokra is felhívta a figyelmet. A rendezvény főszervezőjét arról is kérdeztük, hogy  milyen gyakorlati, akár a rendezvény másnapjától hasznosítható tudást vihetnek magukkal haza a résztvevők.
494357408_685704070705001_3649778768482327731_n
-
Nem elég csupán látogatókat vonzani a weboldaladra – el kell érned, hogy cselekedjenek is. A jó hír, hogy gyakran néhány egyszerű módosítás is jelentősen javíthatja a konverziós rátádat. Nézzük a részleteket!
491110996_1034513662099885_7386659104060169502_n
-
A Shopify Payments nem csupán egy fizetési rendszer – hanem egy  komoly eladásgyorsító eszköz is. Kevesen tudják, hogy gyakran már 2 héten belül kimutatható javulást hoz a konverzióban. Nézzük, hogyan működik a gyakorlatban – és miért van óriási versenyelőnyük azoknak, akik úgy döntenek, kipróbálják.
491220597_967071245313894_8029742581478161476_n
-
Miért működik a Temu nyomásgyakorlása vagy az Amazon éves shopping ünnepe? A FOMO - vagyis a kimaradástól való félelem - az egyik legerősebb pszichológiai hatás, amit bevethetsz a marketingben. Használd ki, mielőtt a versenytársaid teszik, megmutatjuk hogyan! 
491185150_1089734566296787_4499394800001444424_n
-
Változnak az idők:  az egy évtizede még a világ tinijei által popdalokra tátogásra használt TikTok mára egyike lett a globális közösségi média nagyágyúi. Bár továbbra is a rövid videók a legelterjedtebb, úgy néz ki, hogy a félperces időlimit helyét a ByteDance platformján is a hosszabb tartalmak szép lassan átveszik a hatalmat. 
491218960_1363649304672813_8036285855195977798_n
-
Bár hazánkban évekig igaz volt, hogy a Facebook és az Instagram az a hely, ahol bármit el lehet adni, a kínai és más régiós versenytársak megjelenésével az e-kereskedelmi verseny egyre kiélezettebbé vált. Ezért a Meta tavasszal új eszközöket vet be, cél: az offline és online eladások hatékonyságának növelése.
487735172_1112619440671176_4107479580717412198_n
-
Elméletben a Halott Ló-elmélet egy humoros üzleti metafora. „Ha rájössz, hogy döglött lovon ülsz, a legjobb stratégia, ha azonnal leszállsz róla.”. Vagyis: ha egy stratégia vagy módszer nyilvánvalóan nem működik, nem érdemes azt tovább erőltetni. Az elmélet rávilágít, milyen abszurd és káros tud lenni, ha ragaszkodunk egy már életképtelen üzleti stratégiához. Ennek ellenére sok hazai cég és szervezet (az e-kereskedelemben is) tovább próbálkozik a „halott lova” életben tartásával - ahelyett hogy belátná kudarcát. 
485087726_1605410590402103_4957503996702570791_n (1)
-
A generatív AI forradalmasítja a keresési szokásokat, ezzel párhuzamosan pedig a márkák online láthatóságának szabályait is átírja. Bár az új csodafegyver, a Google AI Overview (AIO) a magyar piacon még nem érhető el, a SERP-en megjelenő snippetek és a generatív AI eszközök máris jelentős hatással vannak a márkák jelenlétére. Mindez új megközelítést követel az online láthatóság menedzselésében. 
484111111_585573957806180_7498702512749018926_n
-
Ahogyan arról már majd' egy fél éve először, majd néhány hete - más megközelítésben -  ismét egy elemző-magyarázó cikkel igyekeztünk felhívni a figyelmet, úgy most is fontosnak tartjuk beszélni az AEO "új jelenségéről". Az ismerkedés mellett azonban a mindennapi használhatóság bemutatására (és így: a hasznára) is hangsúlyt helyeznénk. Így a szűrő most az, hogy: a válaszmotor optimalizáció (AEO) egy új szakma, vagy csak a SEO egy vadhajtása?
485084539_546917337938347_5155128210284252139_n (1)
-
Kezd magához térni a hazai élelmiszer-kereskedelem, a hivatalos statisztikák szerint (itthon, ismét) többet vásárolunk, többet eszünk, többet iszunk. Bár vannak még kérdőjelek és a növekedés is törékenynek mutatkozik, de a szektor a weben egy egészen más arcát mutatja. Fontos kérdés, hogy ki képes állni a sarat és alkalmazkodni a járvány után bekövetkezett változásokhoz. De az is, hogy ki tudja a maga hasznára fordítani a modern digitális technológiát. - Erről szól Bőgel György új analízise.