Kereső­optimalizálás, SEO

Itt mindent megtudhatsz a SEO-ról, a keresőoptimalizálás tapasztalt szakértőitől.
430657205_747279844137465_6173483287872790923_n
A pontos cím valójában úgy hangozna, hogy 'Jön az armageddon - a Google egyszerre indít több algoritmusfrissítést, köztük egy Core, egy Hasznos Tartalom és több Spam update-et is'. De ez így - még ha kimerítően pontos is -  túl hosszú lenne.
415520259_1404558723525173_787999424385314165_n
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
ai-dont-like-cookies
A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. A 2024-es év sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak - vagy éppen könnyebbnek - a tavalyinál.
marketing_jungle_cover_1
Az online marketinggel foglalkozó tanácsadók egyik szokása, hogy karácsony előtt pontokba foglalt reklámötletekkel bombázzák az e-kerekedőket. Jó marketingtanácsból is megárt azonban a sok! Mutatjuk, hogyan érdemes köztük rendet vágni!
SEO optimalizálás
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek. 
GT_6
A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
goliat
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
skyscraper_krea01
A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.
neuromarketing_krea03
A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.
neuromarketing_krea02
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
neuromarketing_krea01
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez - íme, az első rész.
fake_reviews_krea01
Annak jártunk utána, mit tehet egy vállalkozó (illetve: a felhasználó) a fejcsóváláson és bosszankodáson túl, ha gyanús, feltehetően csaló értékelésekkel, visszajelzett véleménnyel találkozik?
Így veszi fel a harcot a Google hamis cégértékelésekkel szemben
Kamu profilok, tömeges, robotok által írt hamis értékelések, megbízhatatlan vásárlói vélemények – az értékelési csalás természetesen nem újdonság, sőt egyre komolyabb méreteket ölt évről évre, amit az AI forradalom is csak súlyosbít. Ha nem is magától, de a Google most nekilátott, hogy rendet vágjon ebben a dzsungelben.
Hogyan hasznosítsd újra tartlamaidat?
Nézzük meg, mit, miért és hogyan érdemes hatékonyan újrafelhasználni a kontentrepertoárodból, hogy annak a SEO eredményeid is előnyét élvezzék.
7 ok, amiért a tartalmaidnak minőségi vizuális elemekre van szüksége
Figyelemfelkeltő képek, videók, infografikák és egyéb vizuális tartalmak nélkül semmilyen márka nem tud boldogulni az online világban. De hogyan járulhatnak hozzá ezek a SEO eredményekhez?
...