Kereső­optimalizálás, SEO

Itt mindent megtudhatsz a SEO-ról, a keresőoptimalizálás tapasztalt szakértőitől.
448565056_438653295624478_3010291671735873830_n
Egy hónapja már, hogy újabb komoly kihívással nézhetünk szembe a SEO-ban, amit a Google AI Overview funkció bevezetése jelent a találati listákra. Az alábbiakban körbejárjuk, hogy milyen kritikák érték eddig a Google-t az AI válaszok kapcsán, valamint nemzetközi felmérések eredményei alapján próbálunk következtetni a működésére és forgalomra gyakorolt hatásaira.
441167778_3637638813118220_9033537491005762558_n
A mesterséges intelligencia megfelelő használata a SEO-ban is remek segítséget nyújthat. Íme három esettanulmány, ahol webshopokat, illetve egy B2B oldalt SEO optimalizáltunk egyedi promptok segítéségével. Kezdjük el ott: miért fontos a jó SEO?
438069837_440512092033261_1654328617950910588_n
Az OpenAI a napokban kihozta a legfrissebb, továbbfejlesztett nyelvi modelljét, a GPT-4o névre hallgató verziót, amely elképesztő újdonságokkal bővült a korábbi ChatGPT verzióhoz képest. Megnézzük, miként segíthet a kulcsszókutatásban, a SEO-barát tartalom generálásában, a technikai SEO problémák elhárításában, a linképítésben és a versenytárselemzésben a korábbiaknál még hatékonyabban.
439598590_1100847597852980_200786669663128340_n
A podcast marketing remek eszköze lehet a vállalkozásodnak, akár vállalatoknak, akár magánszemélyeknek értékesítesz. Mégis érdemes pár dologra odafigyelni, hogy valóban megérje ezt a tartalommarketing eszközt használni márkád népszerűsítésére.
434416174_1659361694807768_8552974373806063510_n
Tavaly számos alkalommal foglalkoztunk a Kosárértéken is a ChatGPT SEO területén történő felhasználásával és meglepően hatékonynak bizonyult. De most, hogy a Google Gemini személyében egy (állítólag) még hasznosabb riválisa is lett, kíváncsiak lettünk, hogy kettejük közül melyik használhatóbb élesben – igaz, csak néhány egyszerűbb feladatra.
435885146_303580532771645_8889836200000171511_n
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
429564638_968278627972698_6441462157881082028_n
Egy friss jóslat szerint a csevegőrobotok és az MI chatbotok véget vetnek a keresőmotorok használatára épülő internetes keresések korának. A jövendölés két évre előre a viszonyszámot is megadta: a régi vágású keresések száma negyedével is csökkenhet.
430657205_747279844137465_6173483287872790923_n
A pontos cím valójában úgy hangozna, hogy 'Jön az armageddon - a Google egyszerre indít több algoritmusfrissítést, köztük egy Core, egy Hasznos Tartalom és több Spam update-et is'. De ez így - még ha kimerítően pontos is -  túl hosszú lenne.
415520259_1404558723525173_787999424385314165_n
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
ai-dont-like-cookies
A Mesterséges Intelligencia (AI) mostanra elérkezett arra a pontra, hogy mindenki által használható és megérthető szolgáltatásként jelent meg a piacon. A 2024-es év sem ígérkezik kevésbé izgalmasnak - vagy éppen könnyebbnek - a tavalyinál.
marketing_jungle_cover_1
Az online marketinggel foglalkozó tanácsadók egyik szokása, hogy karácsony előtt pontokba foglalt reklámötletekkel bombázzák az e-kerekedőket. Jó marketingtanácsból is megárt azonban a sok! Mutatjuk, hogyan érdemes köztük rendet vágni!
SEO optimalizálás
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek. 
GT_6
A szabadon elérhető Google Trends legfontosabb szolgáltatása, hogy folyamatosan elemzi és vizualizálja a Google keresési trendeket. De emellett képes az aktuálisan felkapott keresésekről is tájékoztatni. Csak annyi kell hozzá, hogy jól kell tudni használni.
goliat
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
skyscraper_krea01
A felhőkarcoló technika sikeres alkalmazása persze időbe telik és erőfeszítést igényel, de egy bizonyítottan működő és kézzelfogható stratégia, amely komoly eredményeket hozhat a weboldalad számára.
...