Profi
-
A „Mesterséges intelligencia – Modern megközelítésben” című könyv a legfontosabb alapmű, ha meg akarjuk érteni az MI-t. Afféle "Mindent az MI-ről!" munka, amiből 1400 egyetemen tanítanak., és amit 20 év alatt négyszer írtak újra az alapoktól, hogy naprakész maradhasson. Elolvastam: elég nagy csalódás.
-
Minden leendő webáruház-tulajdonosnak meg kell hoznia a döntést arról, hogy milyen technológiára épüljön a webshopja. Választhatják a teljesen egyedi fejlesztést, vagy választhatják valamelyik úgynevezett webshop motor használatát. Melyiket érdemes?
-
Az analitika a webáruházak működésének részévé vált, nem mindegy tehát, hogy mivel elemezzük az adatainkat. Az Apache-tól a Zoho-ig tart a spektrum - érdemes mindegyiküket szemügyre venni, hogy a legjobb, a számunkra leginkább hasznossá tehető Big Data adatelemzőt használhassuk.
-
Több mint 700 jelentkezőt várnak a hetedik Év Webshopja versenyre, melyen a vállalkozás méretétől és a termékköröktől függetlenül minden hazai e-kereskedő megméretettheti magát.
-
Az ügyfélszolgálatosok munkája nem egyszerű, sok stresszel jár. Az egészséges belső munkahelyi légkör azonban sokat segít az akadályok lekűzdésében és a szolgáltatás minőségének javításában.
-
Honnan tudja a böngésző, hogy melyik régióban milyen nyelvi változatát jelenítse meg egy honlapnak? A hreflang megfelelő beállítása a titok.
-
A reguláris kifejezésekkel nagy valószínűséggel már találkoztál, ha használod a Google Tag Managert, legfeljebb nem tudsz róla. GTM sorozatunk folytatásában most részletesen is megismerkedhetsz a használatukkal!
-
Kategorizáltuk a webchat funkciókat, hogy könnyebb legyen a választás, az elengedhetetlen és az ajánlott funkciók között ugyanis fontos már a projekt kezdetén különbséget tenni.
-
Az online ajánlórendszerek egy újfajta döntési torzítást hoztak magukkal, amivel jó, ha a vásárlók és a kereskedők is tisztában vannak.
-
Új cikksorozatunkban a Google Tag Manager lehetőségeit és használatát mutatjuk be az alapoktól a profi tippekig.