Export

Külföldre nyitnál? Minden, amit e-kereskedőként az exportról tudnod kell.
dec__Borakadémia
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
top_3_krea01
A DKSZ mentorprogramjára 55 magyarországi e-kereskedő cég jelentkezett, közülük hármat - egy logiszikai, egy termék-, illetve egy szolgáltatásforgalmazó vállalkozást - választottak ki arra, hogy a külföldi terjeszkedésüket a gyakorlatban is előkészítsék és támogassák.
bogel_gyorgy_002
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
Mentorprogramot indít a Digitális Kereskedelmi Szövetség
A mentorprogram célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is.
Ecommerce Hungary
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak...számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
“Azzal, hogy átlépünk a Tiberisen, még nem foglaltuk el Rómát”
Az Alinda.hu szinte az elindulása óta jelen van a környékbeli országok piacain, és jelentős szereplőnek számít a régió e-kereskedőinek körében. A cég ügyvezetőjével, Tátrai Norberttel beszélgettünk.
diy_barkacs_krea01
A debreceni vállalkozás egy évtized alatt komoly kereskedővé nőtte ki magát. A két tulajdonost, Herpácsi Gábort és Mihala Ferencet kértük meg, hogy osszák meg velünk történetüket.
diy_krea01
Rédey Iván, a Shoptet magyarországi vezetője a X. Magyar Marketing Fesztiválon tartott előadást, ahol többek között a cseh és szlovák piac jellemzőiről beszélt, és arról, mik gátolják leginkább a magyar e-kereskedőket az exportban.
Digitális stratégia élesben VI.: Így vágj neki az exportnak – Tartalommarketing és tartalmi ökoszisztéma
A cikk célja egy holisztikus szemlélet kialakítása, hogy a tartalommarketing szó hallatán ne csak egy blogbejegyzésre gondoljunk.
Digitális stratégia élesben V.: Így vágj neki az exportnak - Organikus növekedés
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Digitális stratégia élesben IV.: Így vágj neki az exportnak - Adat- és mérési stratégia
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
Digitális stratégia élesben III.: Így vágj neki az exportnak - Médiastratégia
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk harmadik részében azt járjuk körbe, hogyan lehet felépíteni működő digitális médiastratégiát egy külföldi piacon.
Digitális stratégia élesben II.: Így vágj neki az exportnak
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk következő részében megvizsgáljuk, hogyan válasszuk ki a legnagyobb üzleti potenciállal bíró exportpiacot, és hogyan készítsük elő a piacra lépést.
Miért nincsenek magyar e-kereskedő championok?
Egyáltalán miért cél, miért vágyott állapot, hogy nemzetközi szereplők, magyar sikersztorik legyenek az e-kereskedelemben?
Digitális stratégia élesben I.: Így vágj neki az exportnak
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.