Export
Külföldre nyitnál? Minden, amit e-kereskedőként az exportról tudnod kell.
A mentorprogram célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével lépjenek a következő szintre és sikertörténeteikkel egyre több kereskedőnek mutassanak példát, hogy a nemzetközi terjeszkedés reális cél a magyar kereskedők számára is.
Recesszió, infláció, nemzetközi versenytársak...számos kihívás áll a hazai e-kereskedők előtt. Az Ecommerce Hungary Egyesület közel két évtizede rendezi visegrádi konferenciáját, amelynek fő szervezőjével, Bognár Ákossal beszélgettünk.
Az Alinda.hu szinte az elindulása óta jelen van a környékbeli országok piacain, és jelentős szereplőnek számít a régió e-kereskedőinek körében. A cég ügyvezetőjével, Tátrai Norberttel beszélgettünk.
A debreceni vállalkozás egy évtized alatt komoly kereskedővé nőtte ki magát. A két tulajdonost, Herpácsi Gábort és Mihala Ferencet kértük meg, hogy osszák meg velünk történetüket.
Rédey Iván, a Shoptet magyarországi vezetője a X. Magyar Marketing Fesztiválon tartott előadást, ahol többek között a cseh és szlovák piac jellemzőiről beszélt, és arról, mik gátolják leginkább a magyar e-kereskedőket az exportban.
A cikk célja egy holisztikus szemlélet kialakítása, hogy a tartalommarketing szó hallatán ne csak egy blogbejegyzésre gondoljunk.
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk ötödik részében azt mutatjuk be, hogy technikai, tartalmi és linképítési szempontból mire érdemes ügyelnünk új weboldalunk felépítése során.
Folytatjuk a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunkat. Ebben a részben azt járjuk körbe, hogyan érdemes felépíteni egy jól működő adat- és mérési stratégiát.
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk harmadik részében azt járjuk körbe, hogyan lehet felépíteni működő digitális médiastratégiát egy külföldi piacon.
A sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételeit bemutató cikksorozatunk következő részében megvizsgáljuk, hogyan válasszuk ki a legnagyobb üzleti potenciállal bíró exportpiacot, és hogyan készítsük elő a piacra lépést.
Egyáltalán miért cél, miért vágyott állapot, hogy nemzetközi szereplők, magyar sikersztorik legyenek az e-kereskedelemben?
Sok helyen lehet hallani, hogy a magyar e-kereskedelmi export években mérhető lemaradásban van. Cikksorozatunkban bemutatjuk, hogy mik a sikeres nemzetközi terjeszkedés digitális feltételei.
A DKSZ által korábban ismertetett tényezők mellett további 9 lehetséges gátat mutatunk be, amelyek hozzájárulhatnak a hazai kereskedők itthon maradásához.
A növekedést hosszú távon gátolhatja, hogy nemzetközi terjeszkedése még gyerekcipőben jár - derül ki abból a kutatásból, amelyet a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ) megbízásából a GKID készített.
Egy észt startup, az Eurora az AI technológia segítségével gyorsítaná fel az EU piacára szállító e-kereskedők logisztikai folyamatait, és támogatná a célországokban történő adóoptimalizálást is.
Az e-kereskedelmi óriáscéggel, a JD.com-mal létesített partnerkapcsolat révén az Egyesült Államokból Kínába történő értékesítés átfutási ideje a jelenlegi 12 hónapról 3-4 hónapra csökkenhet.
Egy webáruház működtetése sok fejtörést okoz. Érdekel, hogyan növelheted meg a célpiacodat egyik napról a másikra? Ha igen, itt a remek alkalom, hogy egy költségmentes, mégis hatékony megoldásról olvass.
Július 1-jétől egyszerűsödnek az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfaszabályok az EU-ban, ami az e-kereskedelem további élénkülését és a hazai export bővülését eredményezheti.
E-kereskedőknek utat mutatva öt szakember, egyenként 20 perces előadásban osztotta meg tapasztalatát, melyek videófelvétele most visszanézhető.
A Growww Digital 2021. máus 26-án, szerdán mindenkit vár ingyenes online szakértői délutánjára, ahol 6 szakértő mutatja be a külföldi üzleti terjeszkedés feltérképezhetőségét, lehetőségeit, kihívásait.
2021-ben új alapokra helyezik az online értékesítés szabályozását az EU-ban, az unió teljes területén megváltoznak az e-kereskedelemmel kapcsolatos áfa- és vámszabályok. Összegyűjtöttük a legfontosabb tudnivalókat.
Egy, az Európai Unió tagállamainak kereskedelméről szóló tanulmány szerint közel két százalékkal emelkedett az országhatárokon átnyúló kereskedelem az öreg kontinensen.
A Külgazdasági és Külügyminisztérium (KKM) 200 millió forint keretösszegű pályázatot hirdet a hazai kis- és közepes vállalkozások külpiaci tevékenységének előmozdítása érdekében - közölte Joó István, a tárca export növeléséért felelős helyettes államtitkára.
Szeretnél kilépni a nemzetközi kereskedelembe? A határokon túl élő célközönséged felkutatásához a Facebook lehet az egyik legjobb eszközöd.
Garantálható-e a siker a 14%-os növekedésben levő olasz e-kereskedelmi piacon, ha exportálni szeretnénk? Útmutatónkból kiderül, mire érdemes figyelni.
A francia piac egy e-kereskedelmi mini-boom előtt áll, ezzel a helyzettel pedig minden exportban gondolkozó webáruháznak érdemes élni.
A németek híresek precizitásukról és hatékonyságukról, de vajon ez viszi előre gazdaságukat? Hol vannak lehetőségek az új vállalatok számára a világ negyedik legnagyobb gazdaságában?
Az Egyesült Királyság régóta az online kereskedelem egyik fellegvára Európában. De mitől pörög így az online piac, és mit kell tudnia egy magyar webáruháznak, ha piacra szeretne lépni a világ ötödik legnagyobb gazdaságában?
Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre, érdekes módon a legjobb lehetőségeket kínáló piacok az EU keleti részén találhatók.
A világ legértékesebb piacainak rangsora jó kiindulópont lehet ahhoz, hogy tervezni kezdjük az e-kereskedelmi export tevékenységünket.
Budapesti központjának bővítése után akár másnapi kézbesítést is vállal az e-kereskedők export küldeményeire a DHL Express.
Fejlesztések érkeznek a Shopify szolgáltatásába, melyeknek köszönhetően egy kereskedő akár percek alatt kiléphet a nemzetközi piacra.
A legnagyobb orosz online piactér óriási fejlődés és jelentős mértékű növekedés előtt áll, ami egy új, és komoly vásárlóerővel rendelkező piacot tesz könnyen elérhetővé a külföldi kereskedők számára.
Az e-kereskedelem bővülése az Észak-Amerikán és Nyugat-Európán kívüli régiókban a leggyorsabb, az amerikai vállalatok mégsem csaptak le ezekre a piacokra.
Nemzetközi mammutvállalatok számára a nyelvek különbözősége miatt nagy erőfeszítést jelentene a közép- és kelet-európai régió 1-1 országának meghódítása. Viszont ami a nagyoknak hátrányt jelent, az éppen hogy előnyös lehet egy, a régióban már sikeres webshop számára.
Az orosz e-kereskedelmi szektor 2017 első félévében mintegy 7,2 milliárd euróra rúgott, ami a tavalyi év azonos időszakához képest 22 százalékos (!) növekedést jelent.
A webshopon keresztüli értékesítés összességében általában egyszerűbb, mint egy adott országban helyi képviseletet nyitni és üzemeltetni, azonban ennek is megvannak a maga buktatói, amelyekre érdemes előzetesen felkészülni.