Csomagautomata

Még nincs csomagautomatás szállítási mód a webshopodban? A konverziós arányodat pedig ez is jelentősen növelheti!

A rovatot
szponzorálja a

A rovatot szponzorálja a   

472007563_591492766963323_1909198689409505960_n
A „meg nem érkezett csomag” okozta bosszúság, vagy a rugalmatlan kézbesítési opciók könnyen alááshatják a vásárlói elégedettséget, ami jelentős veszteséget hozhat a kereskedők számára. Ebben a kihívásokkal teli környezetben a csomagautomaták forradalmasíthatják a vásárlói élményt, miközben hatékony eszközként szolgálhatnak a lojalitás növelésére.
GLS
A csomaglogisztikai piac szereplőinek száma csökkent, az egyes cégek mérete viszont folyamatosan nő. A jelek szerint 2025-ben is a csomagautomata-flották növekedése mutatja majd meg a leginkább, hogy melyik cég képes továbbra is erősíteni, gyorsítani a versenyfutásban.
csomagautomata
Az e-kereskedelem bővülésével párhuzamosan a szállítási rendszerek is új kihívások elé kerülnek: gyorsaság, kényelem, költséghatékonyság és fenntarthatóság. A csomagautomaták ezekre az igényekre egyszerre kínálnak választ. Ez az innovatív kézbesítési forma nemcsak a vásárlóknak nyújt rugalmasságot, de a szolgáltatók és webshopok számára is komoly előnyökkel jár.
Pactic
Mik a hazai logisztikai szektor legjelentősebb trendjei? Mitől ilyen jók a kínaiak? Vajon az olcsó emberi erőforrás vagy a robotizáció jelenti a jövőt? A válaszokat Colin Snead, a Pactic vezetője segítségével kerestük.
GLS
Az év végi nagy rohamra a korábbi éveknél is alaposabban készültek a csomagszállító cégek: az MPL járműflottabővítésének bejelentését időzítette mostanra; a FoxPost a Packetával összeolvadásának zökkenőmentes felgyorsítását ígéri; GLS Hungary pedig a csomagautomata állomány szintlépését jelentette be annak bizonyságául, hogy a hálózataik folyamatos bővítése továbbra is vastagon aláhúzott része a stratégiáinak.
csomagautomata
A csomagautomata elterjedése és népszerűségének növekedése eddig megállíthatatlannak tűnt, ám éppen az egyre növekvő kereslet lehet az egyik fő oka a szolgáltatók kapacitásproblémáinak – állapította meg az idei Nagy Webáruház Felmérés.
462544734_879648453937622_8495532282797180697_n
Kevesen emlékszünk már rá, de a hőskorban sok e-kereskedő még telefonon fogadta a rendeléseket, és személyesen, a postán volt kénytelen feladni az egyes csomagokat. A csomaglogiszika és a kiscsomagszállítás hatalmas fejlődéséről beszélgettünk Pajda Mariannával, a Pactic kereskedelmi igazgatójával.
462541049_519229727559559_8446795494629269933_n
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
457146625_1059882095516822_1385935334226449611_n
Nem foglalkozol az utánvétkezeléssel? Gyenge az oldalad lokalizációja? Esetleg: nincs helyi visszaküldési címed? Bármelyikre is igen a válasz, a vevőid szerint ez hiba, és nem fogják nagyra értékelni!
456500632_8032275093552093_7567853673164728305_n
A Shoprenter 2008 óta évente felméri a magyar webáruházak helyzetét. A Nagy Webáruház Felmérések (NWF) eredményeit és megállapításait a Kosárérték is rendszeresen közli, ez idén sem volt másként. Most például arra a kérdésre is keresték az aktuális válaszokat, hogy milyen marketing eszközöket, fizetési és szállítási módokat preferálnak a webshopok. A frissen elkészült, új kutatásból azonban sok minden más is kiderül.
432908454_428943403021360_4802174386406807165_n
Egy friss, csomagautomaták használatát felmérő kutatás visszaigazolta, hogy óriási változásnak vagyunk a szemtanúi, szereplői. De az is látszik hogy a piac lassan telítődik.
426807360_3331752497117526_5161216470608691042_n
Összetört a termék, nem jött a futár, eltűnt a csomag. Ismerősen hangzik? Itt az ideje, hogy komolyan beszéljünk az e-kereskedők körében a kiszállítás, a csomagküldés nehézségeiről keringő rémtörténetekről!
fürjes_adam_krea01
A vásárlói visszajelzések átírták a korábbi ügyfélkiszolgálói, fejlesztési gyakorlatokat a Rossmannál, a kiszállítás minősége pedig akkor is meghatározó, ha közben már a csomagautomatákba is muszáj bejutni. Fürjes Ádámot, a magyarországi  Rossmann webshop vezetőjét kérdeztük.
Manifest Future of Logistics
Behind every five-start review there's great logistics – avagy minden ötcsillagos értékelés mögött egy tökéletes logisztika áll. Perényi András beszámolója a Las Vegas-i Manifest logisztikai konferenciáról.
A nagyvárosokban már az automata a legnépszerűbb átvételi mód
Akár csomag küldéséről, akár átvételéről van szó, a hazai internetes társadalomban a csomagautomata számít a második legjobbnak tartott megoldásnak.
...