Skip to content

SEO

cover02
-
A Google bejelentette s legfrissebb fejlesztését, az AI Mode névre keresztelt keresési funkciót, amely jelenleg az Egyesült Államokban érhető el a Google alkalmazásban. A lépés nem meglepő: a cég már egy ideje teszteli az AI Overview funkciót, azonban az AI Mode sokkal több annál: nem pusztán kiegészíti, hanem potenciálisan teljesen át is alakítja a keresés módját.  
495075699_1225380769248820_2212089914033515624_n
-
A Google AI Overview funkciója május 20-tól hivatalosan elérhető a magyar weben, ami alapvetően megváltoztatja a keresési eredmények megjelenését, és természetszerűleg hatást gyakorol a webáruházak forgalmára. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan működnek az AI-áttekintések, milyen optimalizálási stratégiákkal érdemes kísérletezni, hogy bekerüljünk az AI-válaszokba, és hogyan minimalizálhatjuk a potenciális forgalomvesztést.
491217319_1064556022394230_8120514552436490513_n
-
Többszörös déjà vu érzése van, ha meghallja, hogy "a SEO halott!"? Pedig a legutóbb azzal indokolták, hogy a Google keresésnek nem lesz szüksége a SEO-ra. Tragédia nincs, a SEO sokadszorra sem hal meg. Ha nem is könyvtárosnak nevezik, attól még a könyvtáros munkája is örök: ha nem is látjuk már őket, ha már algoritmusok végzik is helyettünk a keresett információk rendszerezését, azért a könyvtáros lét továbbra is változatlan.
484111111_585573957806180_7498702512749018926_n
-
Ahogyan arról már majd' egy fél éve először, majd néhány hete - más megközelítésben -  ismét egy elemző-magyarázó cikkel igyekeztünk felhívni a figyelmet, úgy most is fontosnak tartjuk beszélni az AEO "új jelenségéről". Az ismerkedés mellett azonban a mindennapi használhatóság bemutatására (és így: a hasznára) is hangsúlyt helyeznénk. Így a szűrő most az, hogy: a válaszmotor optimalizáció (AEO) egy új szakma, vagy csak a SEO egy vadhajtása?
magazin7
-
Már megérkezett a nyomdából, és az Ecommerce Expo vendégei számára épp a február 26. és 27.-ei rendezvény welcome csomagba teszik be az idei Kosárérték különszámot. A papírra nyomatatott (tehát: offline) magazin hagyományosan, a magyarországi online kereskedelem egyik legjelentősebb és a legnagyobb szakmai seregszemléjéhez igazodva jelenik meg; de egy kis ízelítőt azért máris mutatunk a tartalomból.
480004503_653819377321308_2102395241333844681_n
-
Az online keresési szokások jelentősen átalakultak az elmúlt években. A hagyományos keresőmotorok – mint a Google vagy a Bing – mellett egyre nagyobb szerepet kapnak az úgynevezett válaszmotorok (answer engines), amelyek célja, hogy azonnali, pontos és rövid válaszokat adjanak a felhasználók kérdéseire. Ezzel párhuzamosan egy új optimalizálási stratégia, a válaszmotor-optimalizálás (AEO – Answer Engine Optimization) is egyre fontosabbá válik a weboldalak számára.
475127569_1277488106662408_7353832436048786986_n
-
A tartalmi SEO területén izgalmas változásoknak nézünk elébe 2025-ben, mert a tavaly év tapasztalatai mellett másra is szükség lesz ahhoz, hogy továbbra is nyeregben maradhass. Ennek alapvető oka az, hogy a gyakori Google frissítések és az AI térnyerése miatt újra kell gondolnunk a megszokott tartalomstratégiáinkat. De semmi vész, segítünk! Összeszedtük, milyen változásokra, súlypontáthelyezésekre érdemes odafigyelni. 
472412347_1112904710062810_3927567758702898257_n
-
Amikor a cégek arra gondolnak, hogy tartalommarketing stratégiájukat a megfelelő kurrens SEO-gyakorlatokhoz igazítsák, gyakran főként olyan kulcsszavak használatára összpontosítanak, melyek keresési gyakorisága ugyan nagy, viszont alacsony versenypozícióval rendelkeznek. Sokan azonban végül elhanyagolják a metaadatok jelentőségét, ami negatív hatással lehet a SEO-erőfeszítéseikre.
462543179_508775128871032_7712447375964680370_n
-
Most hogy vége a Fekete Novembernek, és túl vagyunk Cyber Hétfőn is, megkezdődik a karácsonyi ünnepi hajrá az e-kereskedelemben is. Összeszedtünk néhány praktikus e-kereskedelmi tanácsot és praktikát - vagyis: íme, itt vannak tippek: - azzal kapcsolatban, hogyan igazítsuk a karácsonyi időszakhoz az e-kereskedelmi stratégiánkat és a vásárlókkal együtt, mi is az ünnephez méltó módon zárhassuk a naptári évet.
462548366_1571277043510841_1992904304435208137_n
-
Olyan szintre emelkedett a mesterséges intelligencia felhasználása az elektronikus kereskedelemben, hogy akinek van chatbotja, annak arra is figyelnie kell, hogy vásárlói ne lássanak kellemetlen nagy testvért az MI-ben, ami túl sokat tud róluk. Érzékeny az egyensúly az új technológia alkalmazása és a fogyasztó lelki békéjének fenntartása között.