Töviski Gábor, Közgazdász, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.
Continue readingMezei Georgina
Mezei Georgina, Kommunikációs szakember, a Morselli Employer Branding Ügynökség társalapítója és ügyvezetője.
Continue readingTippek az Instagram Reels algoritmusának megszelídítésére
Az e-kereskedőknek képesnek kell lenniük meglovagolni azokat algoritmusokat, amelyekkel promotálhatják portékáikat. Az egyik ilyen megszelídítendő algoritmus az Instagram Reels hátterében működik.
Continue readingÍgy készülj idén a karácsonyi rohamra: arculat, marketing, mérés
Mikulás sapka a logódon? Karácsonyi promóvideó a TikTokon? Az év végi ünnepek közeledtével, ilyenkor semmitől se rettenj vissza a vásárlók figyelmének megragadásáért! Íme néhány tipp a karácsonyi szezonkezdéshez!
Continue reading“Több van a közösségi médiakampányokban, mint azt sokan gondolták”
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
Continue readingMivé lettek a csodák, melyek az e-kereskedelem forradalmát ígérték?
Tíz év után Armando Roggio fellapozta korábbí ígéretgyűjteményét, és önkritikusan megállapította, hogy a 2014-ben az e-kereskedelmi világot is megváltani készülő csodák közül bizony, nem sokból lett tényleg csoda. A valóság rácáfolt a várakozásokra.
Continue reading„Magyar törni digitalizáció” – de miért? (Digiméter 12. rész)
A tudás elvileg adott, mégis lemaradásban vagyunk a digitalizációt illetően. Mi hibádzik, mi az oka ennek? Erről szól a Digiméter tizenkettedik, a magyar sajátosságokról szóló része.
Continue readingSzezonális buzzword vagy tényleg forradalom az AI-invázió?
A mélytanulást alkalmazó algoritmikus eszközök számos piaci aspektusával foglalkoztunk már, de az e-kereskedőkben joggal merül fel a kétely is. Tegyük fel a kérdést most úgy, hogy: „Hosszú távon milyen hatással lehetnek ezek az eszközök civilizációnk alapjait képező morális alapokra?”
Continue readingÍgy készülj idén a karácsonyi rohamra: CX, webhosting és logisztika
Ahhoz, hogy a karácsonyi szezon igazán jól sikerüljön, alapos felkészülésre van szükség, mivel ilyenkor az üzletünk kemény próbatételnek van kitéve. Ehhez adunk most néhány tippet.
Continue readingA jó neuromarketing rájátszik az örömszerzésre
A neuromarketing hívei hajlamosak egyfajta művészetnek vagy tudománynak látni ezt a szakterületet, mivel úgy vélik, hogy a segítségével beleláthatnak az emberek fejébe. Most hoztunk néhány példát, amit kipróbálva mindenki pro és kontra eljuthat az egyetértésig – vagy a cáfolatig.
Continue reading








