eMAG
-
Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangoltfelvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől.
-
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
Legfrisebb cikkek
-
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
-
A piacvezető magyar e-kereskedő eMAG tavaly májusban érte el az Extreme Digitallal való egyesülés utolsó mérföldkövét, mostantól pedig közös kommunikációs platformra vált.
-
Az iparág jelenlegi problémáiról és várható kilátásairól kérdeztük Várkonyi Balázst az eMAG Magyarországtól, illetve Csányi Zoltánt a Dressától.
E-ker hírszemle
-
A hazai e-kereskedelem egyik legnagyobb zászlóshajója, az Extreme Digital itthon megszűnt önálló márkaként működni. Az okokról és a folytatásról Várkonyi Balázzsal, a brand társalapító-ügyvezetőjével beszélgettünk.
-
Újabb jelentős mérföldkőhöz ért az eMAG és az Extreme Digital összeolvadása: 2022. május 2-ától a vásárlók az eMAG online platformján keresztül érhetik el a két márka termékeit és szolgáltatásait.
-
A legnagyobb hazai e-kereskedő cégcsoport a tőle megszokott módon a “hivatalos” időpontnál egy héttel korábban, vagyis november 19-én akciózik.
-
A frissen átadott Etele Plazában megnyílt az eddigi legnagyobb eMAG bemutatóterem: a gigantikus showroomban többféle terméket lehet majd kipróbálni, mint a korábbi boltokban.