Skip to content

Ecommerce Hungary

webáruház
-
Megtorpant tavaly az online kiskereskedelmi piac permanens növekedése, de a webáruház üzemeltetőket aktuálisan az állami postavállalat használatára kötelezés mellett leginkább a „Temu-veszedelem” izgatja. A szektor elé emelt akadályok leküzdhetőségéről kérdeztük Ormós Zoltánt, az Ecommerce Hungary Egyesület alelnökét.
expo_krea02
-
Érdemes még egyáltalán szakmai rendezvényekre járni? Segíthet-e bármiben az e-kereskedőknek egy olyan fórum és találkozóhely, mint az Ecommerce Expo? Vigyázat, szubjektív beszámoló következik!
429122092_1637650433436247_275978364383174813_n (1)
-
A kötelező postai (MPL) szállítás ügyében néhány újabb értelmezési tétel is tisztázódott, de azért még mindig nem teljesen világos, hogy mi – miért történik és kire - hogy vonatkoztatható. Összefoglaltuk, amit a Magyar Posta szolgáltatásának kötelező igénybe vételével kapcsolatban tudni kell és lehet.
webáruház
-
Az elektronikus kereskedelem világát ismerők szerint: mielőtt valaki webshop vagy webáruház indításába kezd, egy dolgot feltétlenül tisztáznia kell magában. Azt, hogy készen áll-e vállalni ennek minden nehézségét?
visszaküldött csomagok logisztika
-
A visszaküldött áruk kezelése az e-kereskedők legnehezebb logisztikai feladata. A probléma súlyát mutatja, hogy a reverse logistics menedzselése a logisztikai szakma egyik önálló ágává növi ki magát.
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
not-received-packages
-
Elfelejti átvenni, “kimarad neki”, hogy több helyről is rendelt, vagy egyszerűen brahiból, gonoszságból, “csak úgy” nem veszi át az utánvéttel megrendelt csomagját. Az e-kereskedők életét megkeserítő jelenségre mostantól van megoldás. Az még kérdés azonban, hogy hányan fognak élni is vele.
bogel_gyorgy_002
-
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
gkid_mc
-
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
Hullámvasúton az e-kereskedők és a logisztikai szereplők
-
Az Ecommerce Hungary májusi kerekasztal beszélgetésén logisztikai szakértők értékelték a szektor helyzetét a jelenlegi, nehéz körülmények között.