webáruház
-
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
-
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
-
A keresőoptimalizáló a kulcs ahhoz, hogy például egy műszaki termékekre profilozott, kkv méretű online webáruház olyan költséghatékonyan és eredményesen érje el a potenciális ügyfeleit, hogy felvehesse a versenyt akár a legnagyobb piaci szereplőkkel is.
Legfrisebb cikkek
-
A nehéz pillanatokban mindig emlékeztettem magamat, hogy lényegében a szabadságért dolgozom - mondta Magyarország első, hormonmentes fogamzásgátlási eszközökre specializálódott webáruházát alapító Cserháti-Herold Janka. A Hormonmentes.hu egyáltalán nem tabudöntögetőnek indult.
-
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
-
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
E-ker hírszemle
-
Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.
-
Az e-kereskedelmi piac két meghatározó cége, az Amazon és a Shopify furcsának tetsző együttműködési megállapodást kötött. A “Buy with Prime” fulfillment szolgáltatás használata magyarázatért kiált.
-
A vásárlói visszajelzések átírták a korábbi ügyfélkiszolgálói, fejlesztési gyakorlatokat a Rossmannál, a kiszállítás minősége pedig akkor is meghatározó, ha közben már a csomagautomatákba is muszáj bejutni. Fürjes Ádámot, a magyarországi Rossmann webshop vezetőjét kérdeztük.
Legfrisebb cikkek
-
A kiterjesztett gyártói felelősség (EPR) a gyakorlatban díjfizetési és adminisztrációs kötelezettség, ami a legtöbb e-kereskedőt is érinti. De van, ha a csomag csomagolóanyag tartalma minimalizálható? Ezt kínálja egy szolgáltató.