Alibaba
-
A kínai gazdaság gyengesége tovább ösztönözte a B2B-szolgáltatásokat kínáló kínai vállalkozásokat, köztük az Alibabát is, hogy az amerikai piacon elért terjeszkedéssel kárpótolják magukat halványabb hazai teljesítményükért.
-
A progresszív webalkalmazás (PWA) biztosíthatja azokat a funkciókat, amikre egy hagyományos mobilalkalmazás képes, méghozzá anélkül, hogy szükség volna egy különálló mobil app lefejlesztésére.
-
A kínai e-kereskedelem zászlóshajója az európai piac meghódítására készül - közölte a vállalat elnöke. Ez jelentős előrelépést jelent a távol-keleti e-kereskedelmi óriás nemzetközi terjeszkedésében.
Legfrisebb cikkek
-
Újabb rohammal készül bevenni a kínai e-kereskedelmi óriás az európai piacot. A cégcsoport ezúttal is a Spanyolországból kiindulva indul az öreg kontinensre.
-
Kína szerepe a teljes e-kereskedelmi szektorban megkérdőjelezhetetlen, ezért bármi történik az ázsiai pártállamban, az hatással van például a magyarországi helyzetre is.
-
Az Alibaba Group nemzetközi piactere, az AliExpress komoly nehézségekkel küzd az Európai piacon, és továbbra sem növekszik olyan ütemben, amilyenben a kínai anyacég szeretné.
E-ker hírszemle
-
A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.
-
Tovább folytatja európai terjeszkedését az Alibaba-csoport: ezúttal a cég nyílt piacterének, a Lazadának az öreg kontinensen történő bevezetése a cél.
-
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
Legfrisebb cikkek
-
A kínai óriáscég egyenként 10.000 dolláros támogatást, és segítő programokban való részvételi lehetőséget nyújt a kiválasztott vállalkozóknak - írja a RetailDive.com.