Alibaba
-
Újabb rohammal készül bevenni a kínai e-kereskedelmi óriás az európai piacot. A cégcsoport ezúttal is a Spanyolországból kiindulva indul az öreg kontinensre.
-
Kína szerepe a teljes e-kereskedelmi szektorban megkérdőjelezhetetlen, ezért bármi történik az ázsiai pártállamban, az hatással van például a magyarországi helyzetre is.
-
Az Alibaba Group nemzetközi piactere, az AliExpress komoly nehézségekkel küzd az Európai piacon, és továbbra sem növekszik olyan ütemben, amilyenben a kínai anyacég szeretné.
-
A Covid-19 okozta lezárások után, a hatóságok folyamatos vizsgálódása és a törvényhozók egyre keményebb fellépése ellenére is úgy tűnik, magára találhat a kínai e-kereskedelem zászlóshajója.
-
Tovább folytatja európai terjeszkedését az Alibaba-csoport: ezúttal a cég nyílt piacterének, a Lazadának az öreg kontinensen történő bevezetése a cél.
-
Az Alibaba hazai kereskedelmi tevékenységből származó profitja 20%-ot zuhant, volumene mindössze egy számjegyű növekedésre volt képes, miközben a nemzetközi piacokon 18%-kal sikerült növelniük a bevételeiket.
-
A kínai óriáscég egyenként 10.000 dolláros támogatást, és segítő programokban való részvételi lehetőséget nyújt a kiválasztott vállalkozóknak - írja a RetailDive.com.
-
Az Alibaba és a JD.com mindig minden rekordot megdöntő akciós napja, a 11.11 Singles’ Day idén nagyjából 139 milliárd dollár bruttó forgalmat hozott, a növekedés azonban csekélyebb az előzetes várakozásokhoz képest.
-
Kína a világ második legnagyobb gazdasága, és mára kétségkívül a legnagyobb elektronikus kereskedelmi piac, melynek digitalizációja minden korábbinál nyilvánvalóbb.
-
A kínai e-kereskedelmi óriás Alibaba.com önálló programot indít az amerikai kis-és középvállalkozások válság utáni felpörgetésére. Az akció nem titkolt célja, hogy lökést adjanak az “új digitális vállalkozói réteg" amerikai felemelkedéséhez.