termékvisszaküldés
-
Egyre nagyobb gondot okoznak az online kereskedőknek a visszaküldött áruk, amelyek mennyisége és értéke évről évre nő. Az elmúlt évben elkezdtek szaporodni azok a vállalkozások, amelyek az eladók megbízásából kezelik a szervezett visszaküldéseket (ez az ún. return ). Tapasztalataik alapján kitaláltak néhány módszert a probléma kezelésére, amikkel az eladók és a vevők is jól járnak.
-
Az e-kereskedők az internetes lopások, a kuponmanipuláció és a visszaküldési csalások nyomán évente összesen százmilliárd dollár veszteségre számíthatnak a következő években.
-
A tudatos vásárlás témakörét járja körbe a Publicis Groupe Hungary 2022. végi médiapiaci felmérése, amely beszámol arról, hogy a vásárlók egy része már vissza is vitte vagy tervezi visszavinni az akciós időszakban vásárolt termékeit.
Legfrisebb cikkek
-
Idén karácsonykor is rendelkezésre állnak a magyar e-kereskedelem képviselői, amennyiben ajándékok cseréjéről, visszaváltásáról van szó – írja közleményében az Ecommerce Hungary.
-
Az ügyféllel vagy potenciális ügyféllel folytatott minden interakció lehetőséget jelent a hosszú távú kapcsolatok kiépítésére, tehát akár hasznot is hozhat, ha áttekintjük és elemezzük a visszaküldési kéréseket.
-
Az egyik legnagyobb európai fast-fashion márka elsőként Norvégiában és az Egyesült Királyságban vezet be díjat a termékvisszaküldések után.
E-ker hírszemle
-
A Zara divatipari óriás májustól 1.95 font díjat számol fel az Egyesült Királyságban, amennyiben a vásárlók nem közvetlenül az üzletek valamelyikébe küldik vissza a termékeket.
-
Mivel 20 százalékra emelkedett a megvásárolt termékek visszaküldési aránya, elkerülhetetlenné vált a helyzet kezelése.
-
Majdnem minden ötödik értékesített terméket voltak kénytelen visszavásárolni az amerikai kiskereskedők 2021-ben, összesen mintegy 761 milliárd dollár értékben.
Legfrisebb cikkek
-
Az ünnepi vásárlási őrületet általában a megvett áruk visszavitelének hulláma követi, ami évtizedek óta megkeseríti az év elejét a kereskedők számára.