Skip to content

webshop

05 Webáruházindítás
-
A jó webáruházakat azt különbözteti meg a rosszaktól, hogy magasabb forgalmat érnek el. Eddig egyszerű a dolog. Az internet virtuális terében azonban egyebek mellett titokzatos algoritmusok is befolyásolják a sikert.
alinda_krea01
-
Az elmúlt időszakban számos olyan változást és kihívást okozó helyzettel szembesültek a kereskedők, amely még inkább egyértelművé tette, hogy miért nélkülözhetetlen hazai e-kereskedőként egységes élményt nyújtó, ún. omnichannel stratégiában gondolkodni. Bőgel György Dobozi Balázzsal, az Alinda webáruház kereskedelmi igazgatójával beszélgetett.
webshop
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része. 
405056011_1413929785897203_2423172348110527133_n
-
Kötelező lesz-e az MPL-lel szerződni március 28-tól? Egy tavaly decemberi kormányrendelet szerint igen. De vajon mit szól ehhez az érdekképviselet, a szakma, és egyáltalán: kötelezhetőek-e az e-kereskedők arra, hogy egy bizonyos szolgáltatóval dolgozzanak?
webshopok
-
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
not-received-packages
-
Elfelejti átvenni, “kimarad neki”, hogy több helyről is rendelt, vagy egyszerűen brahiból, gonoszságból, “csak úgy” nem veszi át az utánvéttel megrendelt csomagját. Az e-kereskedők életét megkeserítő jelenségre mostantól van megoldás. Az még kérdés azonban, hogy hányan fognak élni is vele.
webshop vs piactér
-
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
Az Év Webshopja
-
Több mint ezer nevező vállalkozás, négy külön és egy összesített kategóriában összesen 16 díjazott és nagyon-nagyon sok résztvevő: ez volt Az Év Webshopja 2023 verseny. A Leziteronline.hu, az emlekvilag.hu, az 1gykert.hu és a cosori.hu lehet a legboldogabb.
webshop_konf
-
Jön a nagy Webshop Konferencia! Október közepén Budapest egyik nagyáruházában többdimenziós online szakmai frissülést és fejlődési útmutatást ígér egy nagyszabású rendezvény. Az idei Év Webshopja Verseny győztesét is kihirdetik.
MailChimp
-
Az újonnan bejelentett Stores (webáruház) és Appointments (időpontfoglalás) bevezetésével az e-kereskedelmi szektor kiemelt figyelmet kap.