marketing
-
Sabri Suby neve nem cseng ismerősen a magyar piac szereplőinél, ami nem csoda, hiszen ausztrál. Az azonban, hogy a világ másik végén, az elmúlt két évtizedben felküzdötte magát a legnagyobbak közé, olyan vásárlói tapasztalati tőke birtokosává tette, amiből nálunk is tanulni lehet. A “Sell Like Crazy”-t olvasni öröm!
-
A figyelemfelkeltés mintha nem működne túl jól a B2B marketing világában. De miért nem sikerül az egyik vállalatnak a másik figyelmét felkeltenie? Két buktató, három válasz és négy felkiáltójel a megoldás.
-
Miről szól valójában a B2W Fesztivál? Hogy néz ki a marketingstratégia építés, ha kifejezetten női fogyasztókat, vállalkozónőket szeretnénk eredményesen elérni ? Ezekről is kérdeztük Pálfi Éva brand stratégát és dizájnert.
Legfrisebb cikkek
-
Új sorozat indul a Kosárértéken: a Londonban élő webmarketing guru, Mészáros Beatrix saját üzleti tapasztalatai alapján ad gyakorlatias áttekintést egy-egy témában. Elsőként azt, hogyan lehet sokat javítani (és rontani) a helyzeten mesterséges intelligenciával.
-
A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
E-ker hírszemle
-
Mit tegyen egy B2B marketing portál, ha kitört a háború, és a kampány, amit addig felépített, egyszeriben súlytalanná és lényegtelenné vált? Feladata-e egy ilyen orgánumnak reagálni a Hamász és Izrael közti történésekre vagy sem? Pro és kontra lehet érvelni, de az igazi válasz nem magától értetődő.
-
Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.
-
A Humanize stúdió és a SAS Budapest által szervezett Esport Business Meetupon azt szerették volna közösen megmutatni, mit tartogat az esport jövője az üzleti világ számára.
Legfrisebb cikkek
-
Ebben a cikkben áttekintjük a gamifikáció népszerű példáit, megismertetjük az oktalízis keretrendszerét, valamint megvizsgáljuk a gamifikáció helytelen alkalmazásának néhány lehetséges következményét.