Skip to content
#Ügyfélélmény
#Export
#Marketplace
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Facebook-f Instagram Linkedin-in
Kosárérték.hu
Kosárérték.hu

E-kereskedelmi magazin

×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók
Kosárérték.hu
×
  • 🗞️ Hírszemle
  • Piac
  • Konverzió
  • Üzemeltetés
  • Technológia
  • Kollekciók
    • Ügyfélélmény
    • Marketplace
    • Export
    • Shopify
    • Webáruház indítás
    • Logisztika
    • Csomagautomata
    • Keresőoptimalizálás, SEO
    • Analitika
    • Innováció
  • Ki kicsoda
  • Szolgáltatók

A könyvkiadás nem „lehetetlen küldetés” a dropshipping modellel

A „just in time” elv alapján működő dropshipping modell a könyvkiadásban is lehetővé teszi az egyéneknek és a kisvállalkozásoknak, hogy rugalmasan reagáljanak a piaci igényekre. Mutatjuk: hogyan!

Continue reading
címlap dropshipping készletezés könyv könyvkiadás

Szakértők vs. szakirodalom (Digiméter 11. rész)

Vajon miben tér el egymástól a szakértők véleménye és a szakirodalom, ha a vállalati digitalizációt gátló és serkentő tényezőkről van szó idehaza? Erről szól a Digiméter aktuális része.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV

“Az elmúlt 15 év megtanított rá, hogy a kudarcokon ne agyaljak”

Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét  a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.

Continue reading
#WomanPower címlap GVH interjú webáruház

Hogyan növelhető a rendelések száma a neuromarketing segítségével?

A átkattintások és az organikus forgalom növelés, illetve a vásárlói folyamat rövidítés és a konverziós arány növelés után a neuromarketingben rejlő lehetőségekről szóló sorozatunkban a tudatos döntéshozási stratégiákat és ezek SEO-ban kiaknázható előnyeit mutatjuk be.

Continue reading
#neuromarketing címlap e-kereskedelem kollekció látogatók neuromarketing SEO vásárló

Pályázni lehet az EU-nál a kkv-s márkavédelemre!

Hogyan védje egy kkv a márkáját? Ha eddig nem tette, most itt egy jó alkalom: december 8-ig Európai Uniós támogatással igényelhetnek a kkv-k támogatást a védjegyoltalmukhoz.

Continue reading
adatvédelem címlap Európai Unió KKV pályázat védelem védjegy

Halló, Shopify? Most akkor ki is fegyverzi fel a lázadókat?

Az e-kereskedelmi piac  két meghatározó cége, az Amazon és a Shopify furcsának tetsző együttműködési megállapodást kötött. A “Buy with Prime” fulfillment szolgáltatás használata magyarázatért kiált.

Continue reading
Amazon címlap Google kollekció Meta Shopify webáruház

Deepfake: hat eszköz, amivel fejest ugorhatunk az AI világába

Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.

Continue reading
ai címlap deepfake kampány marketing mesterséges intelligencia

Magyar kézbe került a Használtautó.hu és a Jófogás

Magyar tulajdonba került a Használtautó.hu és a Jófogás, miután összehangoltfelvásárlás eredményeként az ingatlan.com Zrt. és az Extreme Digital korábbi alapítói megvásárolták a norvég anyacégtől.

Continue reading
címlap eMAG Várkonyi Balázs

Az amerikai piacon kezdenek öldöklő versenybe a nagy kínai B2B-szolgáltatók

A kínai gazdaság gyengesége tovább ösztönözte a B2B-szolgáltatásokat kínáló kínai vállalkozásokat, köztük az Alibabát is, hogy az amerikai piacon elért terjeszkedéssel kárpótolják magukat halványabb hazai teljesítményükért.

Continue reading
Alibaba B2B címlap Kína

Döntő fontosságú a technológia alkalmazásának képessége (Digiméter 10. rész)

Nem a technológia határozza meg a digitalizáció sikerét. A technológia alkalmazásának képessége viszont nagyobb hatással bír, mint maga a technológia.

Continue reading
#Digiméter23 címlap Corvinus digiméter digitalizáció KKV technológia
  • Előző
  • 1
  • ...
  • 55
  • 56
  • 57
  • ...
  • 238
  • Következő
Kosárérték.hu

Legolvasottabb cikkek

Ötvözhető-e eredményesen a digitális nomádság az e-kereskedelemmel?
Kupa Enikő: „A visszatérő vásárló a jó vásárló”
Rábíznád a pénzedet egy robotra?
Radó Mátyás: A vevőket csupán kiszolgálni már nem elég!
Helyetted vásárolnak – Készülj fel az Agentic Commerce-re!

Kosárérték

Impresszum
E-kereskedelmi újságírót keresünk
Adatkezelési Szabályzat
Felhasználási feltételek
Cookie beállítások
Médiaajánlat

"*" a kötelező mezőket jelöli

Consent*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.
Kapcsolat

[contact-form-7 id=”1729″ title=”1 kapcsolati űrlap”]

Az oldalon cookie-kat használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, valamint a forgalom elemzéséhez.

A használt cookie-król részletes információkat és az engedélyezés vagy letiltás lehetőségét a oldalon találod.

Kosárérték.hu
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Információk az adatkezelésről

A cookie-k olyan, a böngésződben eltárolt információk, amelyeket egy weboldal felhasználhat többek között arra, hogy tartalmi és a közösségi funkciókat biztosításon, valamint a weboldal forgalmát elemezze. Vannak cookie-k, amelyekre feltétlenül szükségünk van az oldal működéséhez, minden egyéb esetben az engedélyedre van szükségünk, és az ilyen cookie-k kezeléséhez való hozzájárulásodat bármikor módosíthatod, vagy visszavonhatod. A személyes adataid kezeléséről részletes információkat az Adatvédelmi szabályzatunkban olvashatsz.

A menüpontok alatt személyre szabhatod az oldal cookie kezelésével kapcsolatos beállításaidat.

Szükséges cookie-k

A feltétlenül szükséges cookie-k elengedhetetlenek az oldal működéséhez, így ezeket nem tudod letiltani. Ezek segítségével biztosítjuk az oldal funkcióinak működését, készítünk anonim látogatottsági statisztikákat, valamint tároljuk el a további beállításaidat is, így enélkül minden egyes látogatás alkalmával újra meg kellene adnod az adatkezeléssel kapcsolatos preferenciáidat.

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Egyéb cookie-k

Az oldalon az alábbi, harmadik féltől származó cookie-kat használjuk: Facebook (azért, hogy a Kosárérték Facebook oldal kedveléseit megjeleníthessük, valamint hogy személyre szabott tartalmakat ajánlhassunk), Hotjar (azért, hogy hőtérképeket készíthessünk az oldal használati szokásairól, valamint hogy rövid kérdőíveket jelenítsünk meg).

Ha ezeket engedélyezed, segítesz nekünk abban, hogy a látogatókat jobban megismerjük, és hogy személyre szabott tartalmat tudjunk megjeleníteni.

Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!