kosárérték
-
E-kereskedelmi szakújságíró, a Kosárérték E-kereskedelmi magazin főszerkesztője.
-
Egy éve indult útjára a Kosárérték magazin, röviden megálltunk összegezni, hova jutottunk ez idő alatt.
-
Hiba lenne azt gondolni, hogy az ingyenes kiszállítás mindenképpen csökkenti az e-kereskedő profitját. Nézzünk néhány ellenpéldát!
-
Nagy érdeklődés övezte a HWSW mobile! konferenciát, melynek Kereskedelem mobilon szekciója a Kosárérték szervezésében zajlott.
-
Minden jel arra mutat, hogy az e-commerce piac erősödése megállíthatatlan, ezért úgy éreztük, épp itt az ideje indítani egy e-kereskedelemmel foglalkozó magazint.
-
A Growww Digital közösségimédia- és márkakommunikáció divíziójának Senior Account Managere, a Kosárérték e-kereskedelmi magazin korábbi főszerkesztője.