Skip to content

Kezdő

Termék fotó
-
A minőségi fotókra megéri időt és pénzt áldozni. Akár ingyenesen is találunk olyan megoldásokat, amelyekkel jelentősen javíthatjuk termékfotóink minőségét. Listába szedtük a legjobbakat!
Minek nevezzelek, avagy mire ügyeljünk cégnév választásakor?
-
Hogyan nevezzük el vállalkozásunkat vagy webáruházunkat? Nehezebb kérdés, mint amilyennek elsőre gondolnánk...
Tartalommarketing ötletek tavaszra
-
A célközönségünk mindig szeret számára releváns, érdekes és hasznos tartalmakat fogyasztani. A tavasz számos apropót ad ilyen tartalmak gyártásához.
Hogyan előzhetjük meg a félbehagyott vásárlásokat?
-
Összesen 966.172 Forint. Ekkora veszteséget számolsz el minden hónapban, ha te is beleestél ebbe az öt gyakori hibába. Lássuk, hogyan lehet őket javítani!
Az Amazon modell: Évi 77%-os fenntartható növekedés webshopoknak
-
Hogyan vált az Amazon egyszerű könyvkereskedőből e-kereskedelmi óriássá? A titok az innovatív növekedési modelljében rejlik. Ismerd meg az Amazon modell elemeit! Cikkünkben vár egy ajánló arról is, hogy hol tudod beszerezni az alkalmazásához szükséges tudást.
Így hirdessük PPC kampánnyal a Black Friday akciónkat
-
A Black Friday idején mire érdemes figyelni, hogyan célszerű ebben az időszakban PPC kampányt indítani?
Ezt a 4 közösségi média trendet ne hagyd figyelmen kívül 2020-ban
-
Mióta a Facebook oldalak elérése csökkent, és saját követőink jelentősebb részét csak hirdetéssel lehet elérni, érdemes megfontolni a csoportok használatát.
Black Friday: álljunk készen a kapacitásbővítésre
-
Egy közelgő Black Friday forgalma a korábbi évek tapasztalatai alapján elég jól megbecsülhető, de azért jobb felkészülni a váratlanul nagy rohamra is. Nézzük, hogyan érdemes bővíteni a szerverkapacitást!
shopify-dropshipping
-
Néhány könnyen elérhető eszközzel akár 1 nap alatt is összeállítható egy működő webáruház.
Webáruház hirdetése a Facebookon: 7 alapvető tipp kezdőknek
-
A Facebook hirdetés hatékony, a kampányokat kezelni viszont egyre összetettebb feladat. Összegyűjtöttünk 6 olyan felhasználási módot, amit e-kereskedőként érdemes alkalmazni.