SEMrush tanulmány: megcáfolt e-kereskedelmi PPC mítoszok Webáruházak számára PPC kampányokat futtatni izgalmas feladat, de vannak mítoszok, amelyekkel ideje leszámolni. A SEMrush aktuális tanulmánya ezeket mutatja be részletesen, adatokkal alátámasztva.
Online fizetési megoldások: merre tovább 2018-ban? Az Ovum és ACI Worldwide friss felmérése azt mutatja be, hogyan képzelik el az online fizetés jövőjét az ilyen szolgáltatást nyújtó cégek. SMS fizetés, hangalapú fizetés? Mi lesz a következő trend?
A fogyasztók több mint fele használna digitális kuponokat A vevők egyaránt vásárolnak hagyományos és digitális kuponokkal, de szívesen növelnék a digitálisak arányát – kutatta ki egy felmérés.
Hol tart és meddig juthat a Google Shopping 2018-ban? A Google Shopping néhány év alatt a leggyorsabban növekvő e-kereskedelmi platformok közé került. Tavaly a szolgáltatás számos új funkcióval bővült.
7 javaslat arra, hogyan tereljük online vásárlóinkat az üzletünkbe A vásárlások nagyobbik része még mindig valódi boltokban zajlik, és az online kereskedők számára is hasznos lehet, ha van saját üzlethelyiségük, ahová a vevők be tudnak menni.
Hogyan azonosíthatjuk és szűrhetjük ki a megtévesztő értékeléseket A vásárlói döntésünknél nagy mértékben támaszkodunk mások véleményére. Csakhogy van, aki éppen ezért manipulálja a termékek és szolgáltatások értékelését.
Az email után az SMS lehet az e-kereskedők új csodafegyvere Az email mindmáig vitathatatlanul az egyik leghatékonyabb marketing eszköz, az alábbi két kampány viszont azt igazolja, hogy az SMS-re is lehet építeni.
Kosárérték kutatás: a magyar webshopok fele nem biztonságos A Kosárérték kutatása alapján a magyar webáruházak 84%-a mobil eszközökre megfelelően optimalizált, azonban csupán 52%-a biztonságos. A Google idei változásai jelentős hatással lesznek a rangsorolási algoritmusokra, ezáltal webshopok forgalmára és eredményére is.
Hogyan növeljük bevételeinket a Google Analytics eszközeinek használatával A Google Analytics rendelkezik egy kifejezetten a webáruházak folyamatainak mérésére szolgáló modullal, melyet mindenképpen érdemes beüzemelni és használni.
A pozitív vásárlói visszajelzések 4 titka A vásárlóktól származó értékelések jelentős hatást gyakorolnak az értékesítési mutatóinkra. Íme néhány tipp, hogyan szerezzünk minél több pozitív értékelést.