1 éves a Kosárérték

1 éves a Kosárérték

Egymást érik körülöttünk az ünnepségek mostanában: 20 éves a BIG FISH, 6 éves a Mindea, 5 éves a Growww Digital, és most – bár egy szerényebb számmal – mi is beállunk a sorba. Ma egy éve, hogy a nyilvánosság előtt először megjelent a Kosárérték magazin.

Az indulás óta rengeteg visszajelzést kaptunk az ismerősöktől, szakmai partnerektől, a piacról, írásban és szóban egyaránt. Aki azt mondta, hogy “Ó igen, szoktam olvasni!”, annak szívből megköszöntük. Aki hozzátette, hogy “nagyon jók a cikkek”, annak már majdnem el is hittük, hogy jó amit csinálunk.

Egy elismert kolléga azzal jött oda hozzánk az Ecommerce Hungary konferenciáján, hogy: “Rendszeresen olvasom a Kosárértéket, tök jó! Egyetlen dolgot szeretnék kérni…”, majd amikor vártuk a kritikát, így fejezte be a mondatot: “Abba ne hagyjátok!”.

Az elismerő szavak természetesen jól estek, de mint tudjuk, a valós eredményeket nem ez a néhány szubjektív vélemény, hanem a mért adatok adják. Lássuk, mit értünk el egy év alatt!

Ez a 309. cikk, amit publikálunk. Az Analytics mérései szerint 34 591 felhasználó összesen 82 992 oldalt tekintett meg nálunk az elmúlt év során. A látogatottsági adataink szépen emelkednek, az elmúlt hónap során már több mint 6800 egyedi látogató volt kíváncsi a cikkeinkre, a Facebook oldalunkat 840-en követitek.

A magyar e-kereskedelmi piac szereplőinek számát tekintve azt gondoljuk, ezek az első születésnapunkon egészen szép számok. Nem dőlhetünk hátra, van még hová fejlődnünk, de úgy tűnik, hogy a szakmabeliek szóban és kattintásokkal is igazolják azt a feltételezésünket, amire alapozva másfél éve belevágtunk ebbe a projektbe: van igény egy magyar nyelvű, folyamatosan friss információkat és szaktudást közvetítő, (e-)kereskedelemmel foglalkozó online magazinra.

Az indulás évében, 2017-ben elnyertük Az Év Honlapja díjat Média kategóriában. Szakmai partnerei vagyunk az Ecommerce Hungarynek, médiapartnerei az Év Internetes Kereskedője díjnak, tartalmainkat a DigitalHungary magazin és a Piac&Profit Online is rendszeresen közli.

A témákat és a rovatstruktúrát a tapasztalatok alapján az indulás óta kissé módosítottuk. Volt amit elengedtünk, van amit új elemként vezettünk be, elkezdtük például összegyűjteni az e-kereskedelemmel foglalkozó cégek állásajánlatait. A piaci és technológiai hírek, valamint a saját, illetve vendégszerzőink által írt szakmai anyagok mellett megjelent több olyan interjú, amely a szektor szereplőinek mindennapi gyakorlatából mutat be érdekes történeteket: ilyen például a customer experience manager feladatköréről, vagy a másodállásban üzemeltetett webshopokról szóló cikkünk.

A szerkesztő csapat és a magazin elkészítésében, üzemeltetésében résztvevő minden munkatárs nevében köszönjük a figyelmeteket, a bátorító és konstruktívan kritizáló visszajelzéseiteket. Természetesen tartalmi és funkcionális fejlesztésekre egyaránt vannak további terveink, így e rövid ünneplés után – a korábban idézett kérésnek örömmel eleget téve – folytatjuk a munkát, nem hagyjuk abba!

Titeket pedig arra kérünk, hogy kövessétek a Kosárérték Facebook oldalát, valamint iratkozzatok fel a hírlevelünkre!

Olvassatok minket továbbra is! Érdemes.

Schmidt Zoltán

A BIG FISH Internet-technológiai Kft. e-kereskedelmi szakértője, a Kosárérték magazin főszerkesztője.

Üzenet a szerzőnek

Kérdésed van?
Hozzászólnál?

Vedd fel a kapcsolatot a szerzővel, várjuk az üzenetedet!