kollekcio
-
Nem foglalkozol az utánvétkezeléssel? Gyenge az oldalad lokalizációja? Esetleg: nincs helyi visszaküldési címed? Bármelyikre is igen a válasz, a vevőid szerint ez hiba, és nem fogják nagyra értékelni!
-
Felsorolni is sokáig tart, hogy milyen sokféle módja van a webáruházak tulajdonosának az ügyfeleikkel folytatott kommunikáció frissen tartására. Hosszabb-rövidebb listákat készíthetünk ezek felsorolásával, ám a javaslatokban fogunk találni egy közös üzenetet. A kommunikációban már az indulásnál magasra kell tenni mércét, amit azután később csak még feljebb emelhetünk.
-
Örök kérdése az online kereskedőknek, hogy mivel tudnának még a kedvében járni vásárlóiknak. Egy friss felmérés kiderítette, hogy van egy olyan elvárás is, ami elég természetesnek hangzik, ám teljesítése igencsak próbára teheti a boltosok és logisztikai partnereik tudását.
Legfrisebb cikkek
-
Vizsgáljuk meg egy kicsit közelebbről a házhozszállítási folyamatot! Van ebben két kiemelkedően fontos tényező, amik felett nem szabad elsiklani, mert a sikeres, zökkenőmentes és biztonságos szállítási folyamat elengedhetetlen kellékei.
-
A futárok látványa az utcákon és a bejárati ajtók előtt a koronavírus-járvány idején vált megszokottá, ám azóta a házhozszállítás mellett nagyot fejlődött a csomagpontra kézbesítés is. A szállítás terén a Magyar Posta futárcégének kötelező feltüntetése borzolta a webshoptulajdonosok idegeit 2024 elején, ám erre is van már válasz: a Shoprenter Go szolgáltatás.
-
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
E-ker hírszemle
-
Külföldiként hogyan vehetjük fel a versenyt a helyi webshopokkal? Mik a nemzetközi szállítás legfőbb kihívásai, és hogyan hidalhatjuk át ezeket? A határon túli logisztikai megoldásokat kínáló Pactic vezetőjét, Colin Sneadet kérdeztük.
-
Nem csalás, nem ámítás, hogy garantálható a megrendelések másnapi kézbesítése, hogy extra költségek nélkül is elérhetők fenntartható szállítási megoldások, s hogy dinamikussá tehető a csomagok nyomon követése és a kiszállítási paraméterek menet közbeni módosítása is. A DPD-nél ehhez az ügyfélnek csupán egy applikációt kell használnia.
-
Az innovációnak manapság a csomag és házhozszállításban is hatalmas szerepe van. Az a szolgáltató válhat piacvezetővé ebben a szegmensben, aki előre tekintve, folyamatosan olyan új megoldásokat keres, amivel a kereskedők, az ügyfelek és a címzettek igényeit a korábbiaknál jobban, és a lehető legjobban ki tudja elégíteni.
Legfrisebb cikkek
-
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.