Skip to content

kollekcio

462543146_2265535000478515_1095614547793690950_n
-
A fast fashionnel foglalkozó Shein alapítója Chris Xu, egy Egyesült Államokban született SEO szakértő. Vállalkozása az elmúlt másfél évtizedben az egyik olcsó kínai ruha kereskedőből globális, kizárólag online működő divat óriássá nőtte ki magát. A Shein működésének egyik sarokköve, a logisztika, mely most - a jelek szerint - jelentős mértékben meglazult.
462544682_3920503594943377_6044877811746469973_n
-
Az e-kereskedelem elmúlt egy éve minden bizonnyal a Temu és a Shein nagy előretöréseként került be a szakma évkönyveibe, ami gyökeres változást hozott az online kereskedelemhez kapcsolódó exportban is. A csomagok légi szállítása gyakorlatilag új értelmet kapott a kínai óriások tevékenységének köszönhetően.
461113274_1925112614657169_4201842414003919744_n
-
Idén nyáron a hazai webshopok négy százaléka kínált valamilyen terméket előfizetéses formában, azonban az adatok szerint ez az arány két-három éven belül várhatóan 23 százalékra nő. Jól mutatja a piacon zajló jelentős változásokat, hogy mintegy ötszörösére nőhet az előfizetéses vásárlást kínáló webáruházak száma. Ez is kiderült a Visa támogatásával készült friss Shoprenter kutatásból.
461246731_1229969381756517_5965836865316853397_n
-
A nagyobb méretű termékek rakodása és a házhozszállítás iránti igény egyaránt jelen van üzleti és magánemberi oldalon is. Utóbbit fogjuk most közelebbről megvizsgálni; az ilyen tranzakciók iránti igény elsősorban az online piactereken generálódik, de nap mint nap találkozunk közvetlen megkereséssel is.
webáruházak
-
Vállalati konszolidáció zajlik az elektronikus kereskedelemmel foglalkozó cégek világában, ami alól Magyarország sem vonhatja ki magát. Kínai behemótok és régiós óriások csatáznak egymással, a webáruházak tulajdonosai kapkodhatják a fejüket, hogy miként reagáljanak erre. Újra kell gondolniuk, önálló, közösségi médiás és piacteres értékesítésük lehetőségeit.
459098052_755937953290625_7021203360094837574_n
-
A szerződéses logisztikai szolgáltatások (contract logistics) nagy előnye, hogy a gyártástól a szállításon és a raktározáson át az értékesítésig kiszolgálják az e-kereskedőket. De vannak meggondolandó jellemzői is.
459570200_1234980017856650_6958203693230851459_n
-
Az elmúlt évben robbanásszerűen megnövekedett a Kínából érkező csomagok száma Magyarországon. Az online kereskedelem terjedése - különösen az olyan platformok révén, mint az AliExpress, a Shein, vagy a Temu - új dimenziókat nyitott a magyar fogyasztók számára. A kínai árudömping nemcsak a kereskedelem struktúráját változtatta meg, hanem jelentős hatást gyakorolt a logisztikai szektorra is. Különösen az olyan kiscsomagszállítással foglalkozó vállalatokra, mint a DPD Hungary.
vepmetrics
-
Az előfizetéses üzleti modell úgy tűnik, hatékonyan teljesíti az igényt: olyan szolgáltatásokat kínál, melyek tökéletesen próbálják kielégíteni ügyfelek különböző elvárásait. Ilyen modellekre szinte minden iparágban van már néhány jó példa, az étkezéstől a streaming szolgáltatásokig. Nem tagadható ugyanakkor az sem, hogy a vállalatok folyamatosan kísérleteznek új módszerekkel az ügyfélszerzés és a megtartás növelése érdekében.
455112349_410931815351271_2752698589655407696_n
-
Mi a megoldás, ha egy kis cég a karácsonyi, partneri köszöntést néhány palack borral, itallal szeretné megoldani? A DPD Wine Logistics éppen erről szól! A csomaglogisztikai cég fejlesztése a törés, sérülés és rázkódásmentesség kulcsszavaira épült, és a tesztek a várakozásokat hiánytalanul visszaigazolták.
457217939_437056328726069_4282054081346037187_n
-
Ha egy webáruház például kávét árul, akkor nem túl bonyolult feladat kialakítani és bevezetni az előfizetéses modellt; a vásárló ugyanazt a terméket rendeli meg havi rendszerességgel. De hogyan fizethetne a fogyasztó elő könyvekre, amelyek egyediek, ahogyan az olvasói igények is, és nem látni előre, mi lesz a vevő következő olvasmánya. A 21. Század Kiadónak van egy válasza erre!