A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze – és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
Continue readingHogyan hasznosítható a for-profit designer tudás a non-profit szektorban?
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
Continue readingMitől szárnyal a retail média?
Kijött a WARC friss jelentése: globálisan 128 milliárd dollárt költenek el a cégek a retail médiában. Jövőre pedig várhatóan több mint 140 milliárdot fognak. Miért? Mire? Kinél?
Continue readingA weben építhető erős identitásra fogad a kávépiac üdvöskéje
A kávézásban az igényesség és a minél magasabb elérhető minőség is jó üzlet. Egy amerikai cég azt is bizonyítja, hogy mindez többekkel, közösen is működőképes lehet.
Continue readingRáengedik az AI-t az ellátási láncok problémáira is
Kevésbé látványosan, de annál hamarabb alakíthatja át az AI a globális ellátási láncok felügyeletét és a pénzügyi kockázatelemzés szektorát. A nagyok, az Amazon, Google, Microsoft, illetve a Mercedes és a Nestlé már mindkét oldalon sorakoznak.
Continue readingHúzhat, de hátráltathat is a környezet (Digiméter 9. rész)
A sikeres digitalizációról szóló cikksorozatban korábban többször is utaltunk röviden a környezet fontosságára. Itt az ideje, hogy alaposabban is szemügyre vegyük ennek szerepét a digitalizációban, legyen ez akár üzleti-, verseny- vagy szabályozási környezet. Ez a Digiméter 9. része.
Continue readingHogyan tűnj ki a keresési találatok közül a neuromarketing segítségével?
A neuromarketing a SEO-ban is eredméynesen alkalmazható például a felhasználói élmény javítására, az érdeklődők figyelmének felkeltésére és a gyorsabb vásárlói döntések elősegítésére is. Egy cikksorozatban mutatjuk be, hogy pontosan hogyan is működik ez – íme, az első rész.
Continue readingA magányos webshoptól az omnichannel-kereskedelemig
Az alábbiakban az Ecommerce Hungary elnökének gondolatait közöljük Ocskay László és Radó Mátyás „Egységesített kereskedelem” című könyve kapcsán.
Continue readingDuplázta az online eladásokat a MediaMarkt
Win-win döntésnek bizonyul a MediaMarkt két éve megújított piactere. A cégcsoportban most mindenki ezt a döntést és az így elért sikereket ünnepli.
Continue readingVesz egy nagy levegőt, és versenytársakat hív a német borkereskedő online platformjára
A Hawesko a kis borkereskedői piacterek népszerűségéből merítve gondolja úgy, hogy az akár öt számjegyű kínálati palettát is elérheti. Feltéve, ha sikerül elég sok riválisát is megnyernie az ügynek.
Continue reading








