Skip to content

blog

interjuu__krea01
-
Nem a hagyományos úton indult el az online értékesítéssel az edzéshez és fogyáshoz ajánlott táplálékkiegészítőket forgalmazó Intenset. Mégis jelentős szereplője lett a hazai piacnak. A cég egyik alapítóját és tulajdonosát, Zoikasz Nesztoraszt a közösségépítésről is kérdeztük.
A külföldi ügyfélszerzés lassú folyamat, ám ha sikerül, a magyar piacon nem ismert stabilitást biztosít
-
A magyar e-kereskedelem aktuális helyzetéről, a külföldi piac elérésének lehetőségeiről és a social media trendekről kérdeztük Farkas Zsoltot, az Evolut Agency alapító tulajdonosát és ügyvezetőjét.
Miért és hogyan és tervezzük meg a webáruházunk blogját?
-
Az oldalunkon megjelenő szövegek, és különösen a blogbejegyzéseink egyre fontosabbak - nemcsak a keresőmotoroknak, de a vásárlóinknak is. Ezek tervezéséhez és kivitelezéséhez adunk most 7 tippet.
7 módszer, ami lökést adhat régi és új tartalmaidnak
-
Ha a webáruházad jól működik, bizonyára van egy viszonylag gyakran frissülő, érdekes tartalommal töltött blogod. Mondunk néhány módszert, amivel új életet lehelhetsz a régi tartalomba és jobban kiaknázhatod az újban rejlő lehetőségeket is.
Miért és hogyan és tervezzük meg a webáruházunk blogját?
-
Szakmai körökben és webshop tulajdonosoknál gyakran felmerülő kérdés, hogy vajon megéri-e blogot üzemeltetnie egy webáruháznak? Ha a kérdést keresőoptimalizálás oldalról közelítjük meg, akkor válasz: igen, megéri. De ha kicsit mélyebbre ásunk a témában, akkor meglepő válaszokat kapunk azzal kapcsolatban, hogy mégis miért.
Miért és hogyan és tervezzük meg a webáruházunk blogját?
-
Az e-kereskedelmi blogolás lényege a kettős relevancia: minden poszt legyen releváns a vásárló és az eladni kívánt termék szempontjából egyaránt.
Tartalommarketing 2018-ban: 5 dolog, amire érdemes odafigyelni
-
A potenciális vásárlóinkat nem csak jól eltalált reklámokkal, de érdekes, releváns, hasznos vagy éppen szórakoztató tartalmakkal is megfoghatjuk.
Konverzió: ne feledkezz meg a tanácstalanokról sem!
-
Az eladásaink mennyiségét azzal is növelhetjük, ha a termékleíráson túl további hasznos információkat nyújtunk a hozzá nem értő vevőinknek, megkönnyítve számukra a döntést és a vásárlást.