karácsony
-
Idén karácsonykor is rendelkezésre állnak a magyar e-kereskedelem képviselői, amennyiben ajándékok cseréjéről, visszaváltásáról van szó – írja közleményében az Ecommerce Hungary.
-
Egyre több kutatás igazolja, hogy a Z generáció tagjai mikrohitelekből finanszírozzák a karácsonyi időszak vásárlásait. A pénzügyi szakemberek szerint ez kemény leckéket is taníthat a huszadik század utolsó szülötteinek.
-
A Gartner piackutató felmérésében az összes megkérdezett vásárlónak csak mintegy tizede nyilatkozott úgy, hogy többet fog költeni az ünnepi időszakban, mint múlt évben.
-
A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint.
-
Kevés dolog tud annyira gyorsan eltántorítani potenciális vevőket az online vásárlástól, mint akár egyetlen lehúzással végződő történet az ismeretségi körből.
-
Az év legforgalmasabb időszaka a Black Fridayhez és a karácsonyi vásárláshoz köthető, ezért nem mindegy, hogyan szolgáljuk ki a már meglévő és a potenciális vásárlóinkat.
-
Az idén a recesszió, a háborús félelmek és a pénzromlás miatt a vásárlóknak idejekorán el kell kezdeniük a készülődést a karácsonyi szezonra.
-
A felnőtt magyarok háromnegyede a karácsonyra vásárolt ajándékok közül legalább egyet online rendelt meg 2021-ben, elsősorban belföldi webáruházakból – derült ki a Reacty Digital 2022. januári felméréséből.
-
Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
-
Az áruhiány minden jel szerint nem veti vissza az emberek fogyasztási kedvét, aminek egy réteg akár örülhet is: a kézműves áruk előállítói, akik egyedi, kis mennyiségben előállítható termékekben utaznak.