Skip to content

fast fashion

405254791_304533065969134_8066338181404128322_n
-
A divatipar egyik legnagyobb bűne a jelentés szerint, hogy miközben a vizsgált cégek 98 százaléka használ pamutot a termékeiben, csak 15 százalékuk tesz lépéseket arra, hogy legalább részleges információt szerezzen a pamutot beszállító országban előforduló kényszermunkáról.
fast fashion
-
Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.
sneaker8
-
Az utóbbi évek nagy cipőkereskedelmi változásai közé nem csak az tartozik, hogy a webes kereskedelem háttérbe szorítja a 'hús-vér' cipőboltokat, hanem az is, hogy a korábban 'mindig sportcipőben járó fiatalok' egyre nagyobb számban, célirányosan kezdtek átszokni a sneakerekre. E hullám egyik sikeres meglovagolója a True To Sole. A cégvezetőt, át, Pótor Attilát kérdeztük.
aboutyou7
-
A ruházati ipar 2021-ben mintegy 897 millió tonna szén-dioxidot bocsátott ki a légkörbe. Ez nem mehet így tovább: el kell érni, hogy már a gyártás során ennek csökkentése váljon az egyik fő szemponttá. A küldetésbe a Zalando a Yoox Net-A-Porter és az About You is beleállt.
greenwashing fast fashion
-
A greenwashing az a marketingtörekvés, amely olyan termékeket vagy szolgáltatásokat próbál fenntarthatónak beállítani, amelyek valójában nem ütik meg ennek a mércéjét. Ez a jelenség sajnos több különböző iparágban jelen van - ezek közé tartozik a divat is.
ksrtk_23_01_18
-
Több fast fashion forgalmazó példáját követve az About You is teszteli a fizetős szállítást - annak ellenére, hogy egyik fő üzenetük a kiszállítás és visszaküldés ingyenessége.
A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
-
A japán fővárosban nyitott fizikai boltot a fast fashion iparág meglehetősen kétes módszereiről és alacsony árairól híres kínai nagyágyúja.
A H&M is teszteli a fizetős visszaküldést
-
Az egyik legnagyobb európai fast-fashion márka elsőként Norvégiában és az Egyesült Királyságban vezet be díjat a termékvisszaküldések után.
A profit továbbra is felülírja a fenntarthatóságot a beszerzési döntéseknél
-
A legendásan környezetszennyező, ultragyors ruházati termékekkel kereskedők számára legalábbis ezt jelentheti, hogy az angol piacon ténykedő Boohoo is elkezdett külön díjat felszámolni a vásárlónak nem tetsző ruhák visszaküldéséért.
A Shein is az omnichannel értékesítés útjára lépett
-
Egyre komolyabb figyelmet kap a közösségi médiában, hogy a Zara divatház termékeivel szinte teljesen megegyező ruhadarabokat forgalmaz a kínai fast fashion óriás, a Shein.