optimalizálás
-
A Forbes magazin amerikai száma nemrégiben közzétette a 2024-es év legjobb webdizájn vállalatait rangsoroló éves listáját. A Digital Silk nevű, teljes körű online szolgáltatásokat kínáló new yorki cég tarolt. Az ügynökségről jó tudni azt is, hogy az e-kereskedelmi díját leginkább a cég B2C és B2B területen kifejtett teljesítményéért kapta.
-
Most hogy vége a Fekete Novembernek, és túl vagyunk Cyber Hétfőn is, megkezdődik a karácsonyi ünnepi hajrá az e-kereskedelemben is. Összeszedtünk néhány praktikus e-kereskedelmi tanácsot és praktikát - vagyis: íme, itt vannak tippek: - azzal kapcsolatban, hogyan igazítsuk a karácsonyi időszakhoz az e-kereskedelmi stratégiánkat és a vásárlókkal együtt, mi is az ünnephez méltó módon zárhassuk a naptári évet.
-
Ha ráguglizunk az AEO betűszóra, akkor fájóan hiányzik az első találatok közül az a hirdetésmotor-optimalizáció (Ad Engine Optimalizaton; szintén AEO), ami az e-kereskedők zsebe felől nézve sokkal érdekesebb módszert takar.
Legfrisebb cikkek
-
Az e-kereskedelem az egyik legfontosabb felhasználója a mesterséges intelligenciának (AI). Használati területei a személyre szabott termékajánlásoktól és a továbbfejlesztett ügyfélszolgálattól, az árazás optimalizálásán és az intelligens logisztikán át, az értékesítési/kereslet-előrejelzésekig terjednek.
-
Az algoritmusfrissítések hullámvasútjára ugyan nem opcionális a jegyváltás, de az örökzöld SEO technikák segítenek, hogy zivatarosabb időkben is kiegyensúlyozott SEO eredményeket érjünk el. Az alábbiakban nézzünk néhány tartalommal és linképítéssel kapcsolatos módszert, amelyekkel növelhetjük a SERP pozíciónkat és organikus forgalmunkat.
-
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek.
E-ker hírszemle
-
Az utóbbi évek nagy cipőkereskedelmi változásai közé nem csak az tartozik, hogy a webes kereskedelem háttérbe szorítja a 'hús-vér' cipőboltokat, hanem az is, hogy a korábban 'mindig sportcipőben járó fiatalok' egyre nagyobb számban, célirányosan kezdtek átszokni a sneakerekre. E hullám egyik sikeres meglovagolója a True To Sole. A cégvezetőt, át, Pótor Attilát kérdeztük.
-
A lassú weboldalak frusztrálják a felhasználókat, a betöltési idő minden másodpercével több és több potenciális vásárlót veszítünk. Ha az oldalsebesség, vagyis az oldal betöltési ideje meghaladja a három másodpercet, a látogatóinknak úgy a harmadát már el is veszítettük.
-
A tartalomról szóló cikksorozatunk folytatásaként áttekintjük, milyen eszközökkel optimalizálhatod a kontent mondanivalóját úgy, hogy azt a keresőmotor és a látogatók is értékesnek találják.
Legfrisebb cikkek
-
A legtöbb online vállalkozásnál már bevett gyakorlat a ROAS-alapú optimalizálás, de ahhoz, hogy a kampányaidból még többet tudj kihozni, itt az ideje megismerkedni a ROI-alapú optimalizálással!