Skip to content

kulcsszó

423944121_275552255561545_1847720620749715335_n
-
Hogyan járul hozzá a domain név az e-kereskedelmi weboldalak sikeréhez? Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni a domain kiválasztása során? Hogyan védhetjük meg a márkánkat a domainek figyelésével? Megadjuk a választ mindegyik kérdésre!
SEO optimalizálás
-
Bár tudjuk, hogy a SEO nem sprint - az optimalizálás sokkal inkább egy maraton, már ami a befektetett munka megtérülését illeti -, ettől még nem kell lemondanunk a rövidtávú eredményekről sem. Az alábbiakban három olyan, azonnal a gyakorlatba ültethető tippet mutatunk, amelyek a szokásosnál gyorsabb sikert eredményeznek. 
Mi a kulcsszósűrűség és miért fontos a SEO-ban?
-
A SEO szövegírás egyik sokat emlegetett kérdése, hogy a fő kulcsszónak hányszor kell szerepelnie egy tartalomban, azaz hogy mi az optimális kulcsszósűrűség.
Google Ads - Így (ne) hirdess a versenytársad nevére
-
A Google Ads szabályzata viszonylag egyértelműen fogalmaz ebben a kérdésben, az uniós jogszabályok azonban szigorúbbak.
Kulcsszókutatás: a keresőoptimalizálás kulcsa
-
Ha igazán alaposak akarunk lenni, a keresőoptimalizálást kulcsszókutatással érdemes kezdeni. Megmutatjuk, hogyan!
Két módszer az organikus kattintások és az eladások ösztönzésére
-
A meta leírásokat és a kulcsszavakat elvileg mindenki használja - de nem biztos, hogy kellő odafigyeléssel. Íme egy-egy tipp velük kapcsolatban.
10 javaslat a webáruház kereső mezőjének optimalizálására
-
A keresési funkció 10 egyszerűen elvégezhető optimalizációs lépésével mérhető, és jól látható eredményeket érhetünk el az online értékesítésben.