Skip to content

divatipar

405254791_304533065969134_8066338181404128322_n
-
A divatipar egyik legnagyobb bűne a jelentés szerint, hogy miközben a vizsgált cégek 98 százaléka használ pamutot a termékeiben, csak 15 százalékuk tesz lépéseket arra, hogy legalább részleges információt szerezzen a pamutot beszállító országban előforduló kényszermunkáról.
fast fashion
-
Tőzsdére készül a fast fashion divatrendjének üstökös cége, a kínai Shein, amely termékei olcsóságával és forgási sebességével megbolondította a vásárlókat és felpörgette a környezet szennyezését.
MagyarBrands: kiváló fogyasztói márka lett a Dressa
-
Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a Dressa webáruház is megtalálható.
A magyarok többsége továbbra is utánvéttel vásárol a divatwebshopokban
-
Az online rendelt ruházati és divatcikkek vásárlása esetén a magyarok 62%-a az utánvétes fizetési megoldást preferálja. A fogyasztók 83%-a a kártyás fizetést választja - derül ki a Glami.hu legfrissebb kutatásából.
Zalando - túl az ötvenmillió aktív vásárlón
-
A ruhaipari gyártók körében tavaly megduplázódott a DTC kereskedelem aránya, és a Nike-tól a Levi’s-ig szinte minden cég arra törekszik, hogy növelje eladásait ezen a területen.
Az About You webáruház tovább szárnyal
-
Több mint 50 százalékos bevétel-növekedést ért el 2021 Q2-ben a német online divatkereskedő cég, de a DACH régión kívül jelentősek a veszteségek.