Skip to content

vásárlási szokások

pinduoduo1
-
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
karácsony
-
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
neuromarketing_krea02
-
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
A helyiek legyenek a következő vásárlóid!
-
Nemcsak az online vásárlás aránya nőtt az elmúlt időszakban: a vevők figyelme a helyi üzletek, a legfeljebb 5 kilométeres körzetben elérhető boltok felé irányul.
Digitális trendek COVID idején
-
A pandémia a vásárlási szokásokat is nagymértékben befolyásolta, ezeket több hazai kutatás is elemezte a közelmúltban.
Az amerikai kereskedőknél még gyerekcipőben jár a testreszabás
-
Sokkal egyszerűbb az interneten egyedi kiszolgálást nyújtani a vevőnek: az offline boltok még küzdenek ezzel a problémával.
Kutatás: mobilos vásárlási szokások Amerikában, Angliában, Hollandiában
-
A három eltérő piac olyan hasonlóságokat mutat, amelyekre egy magyar webáruház esetében is érdemes lehet odafigyelni.
5 dolog, amit az Y-generációs vásárlókról tudni kell
-
Az ezredforduló előtt született vásárlók egyrészt keresik az elérhető kedvezményeket, másrészt akár impulzusvásárlásként is költenek luxusra.