Skip to content

vásárlási szokások

462548366_1571277043510841_1992904304435208137_n
-
Olyan szintre emelkedett a mesterséges intelligencia felhasználása az elektronikus kereskedelemben, hogy akinek van chatbotja, annak arra is figyelnie kell, hogy vásárlói ne lássanak kellemetlen nagy testvért az MI-ben, ami túl sokat tud róluk. Érzékeny az egyensúly az új technológia alkalmazása és a fogyasztó lelki békéjének fenntartása között.
e-kereskedelem
-
Szeptember 9-10-én rendezték a Városligetben az idei AI Summitot, amin saját szekciót kapott az e-kereskedelem. Az előadók és kerekasztal résztvevők – oly sok hasonló rendezvénnyel ellentétben – nem csak általában beszéltek a mesterséges intelligencia jelentette üzleti kihívásokról és lehetőségekről, hanem saját alkalmazási tapasztalataikat is megosztották. Aki lemaradt volna: összeszedtük a legfontosabbakat az elhangzottakból.
457267500_1532771420661995_232245188007065630_n
-
A Z-generáció - vagy ahogyan azt inkább jelzik: a GenZ máshogy vásárol? Másképp bizony! Például hűségesebbek - legalábbis erre találtunk válaszokat egy friss kutatásban.
pinduoduo1
-
Függővé tette a fogyasztókat extraolcsó, extragyors vásárlási modelljével az elektronikus kereskedelem új kínai sztár platformja, a Pinduoduo. A harmadik negyedévben 94 százalékos növekedést produkáló cég jövőjével kapcsolatban a szakértők máris kételkedő hangnemre váltottak. Senki sem hisz abban, hogy ez a diadalmenet sokáig fenntartható.
karácsony
-
Az utóbbi időben megjelent a Kosárértéken több olyan cikk, melyek a vásárló-érdeklődő-ügyfél oldaláról adtak visszajelzést az online kereskedőknek. A Webshippy most mindezt kiegészítette egy friss kutatással, melyben arra fókuszált, hogy aktuálisan hogyan is vásárolnak a magyarok az év végi főszezonban.
neuromarketing_krea02
-
A neuromarketing alapú, SEO-ban is alkalmazható módszerek potenciálisan növelhetik az átkattintásokat és az organikus forgalmat. Bemutatjuk, mi mivel függ össze - és milyen mechanizmusokkal rövidíthető le a vásárlási folyamat.
eMAG-GKID: Nem terveznek kevesebbet költeni a magyar online vásárlók
-
Átlagosan 21 alkalommal vásárolnak online a magyarok, a legaktívabb a 30 éves korosztály. Műszaki cikkeket egyre inkább csak az interneten rendelünk, az élelmiszereket viszont még mindig személyesen szerezzük be.
A helyiek legyenek a következő vásárlóid!
-
Nemcsak az online vásárlás aránya nőtt az elmúlt időszakban: a vevők figyelme a helyi üzletek, a legfeljebb 5 kilométeres körzetben elérhető boltok felé irányul.
Digitális trendek COVID idején
-
A pandémia a vásárlási szokásokat is nagymértékben befolyásolta, ezeket több hazai kutatás is elemezte a közelmúltban.
Az amerikai kereskedőknél még gyerekcipőben jár a testreszabás
-
Sokkal egyszerűbb az interneten egyedi kiszolgálást nyújtani a vevőnek: az offline boltok még küzdenek ezzel a problémával.