Év végén a szakértők a jövőt fürkészik. Ezt tették a McKinsey tanácsadó cég elemzői is, akik megpróbálták felvázolni, milyen ismérvek választják majd el a jövőben az élenjáró online kerekedőket a lemaradóktól. Az eredmény sajnos arra utal, hogy a next generation e-commerce, avagy next-commerce felé vezető versenyben a nagy cégek vannak előnyben.
Continue reading30 százalékos kedvezmény alatt már nem tud sikeres lenni a Black Friday akció
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
Continue readingMeddig menj ki a vevőid elé? Content design webshopoknak
Az igazán megbecsült megrendelőit a kereskedő már az üzlet előtt üdvözölte, a legfontosabbakhoz pedig házhoz ment. E kereskedelmi alapok nemigen változnak , akkor se, ha ma már az MI készíti az üdvözlő kontentnek legalább egy részét. Térjünk vissza az alapokhoz, és nézzük meg, kihez hova léphetünk oda, hogy a megfelelő üzenetekkel találjuk meg őket!
Continue readingMára csomaglogisztikai boommá vált a kiscsomagszállítás
Kevesen emlékszünk már rá, de a hőskorban sok e-kereskedő még telefonon fogadta a rendeléseket, és személyesen, a postán volt kénytelen feladni az egyes csomagokat. A csomaglogiszika és a kiscsomagszállítás hatalmas fejlődéséről beszélgettünk Pajda Mariannával, a Pactic kereskedelmi igazgatójával.
Continue readingMondhatni: “válságtermék” lett az ebringo.hu
Az ebringo.hu 2021-ben indult, alapvetően “B” kategóriás elektronikai és barkács termékek digitális piactereként. Jelenleg 112 partnerrel és négy országban van jelen, egyre bővülő startupként. Éves szinten több milliárd forint forgalmat bonyolítanak partnereikkel, a mesterséges intelligencia alapú marketingnek köszönhetően a növekedésük folyamatos. Scheller M. Richárd (SR) és Németh Gergely (NG) beszél az ebringo.hu működéséről.
Continue readingHogyan lehet sikeresebbé tenni egy kis márkát?
A kisvállalkozások fontos részét képezik a gazdaságnak, és létfontosságú szerepet játszanak az innováció ösztönzésében és a munkahelyteremtésben. Viszont egyedi kihívásokkal kell szembenézniük, és gyakran versenyeznek a nagyobb erőforrásokkal és piaci erővel rendelkező vállalatokkal. A kis cégek számos stratégiát alkalmazhatnak ahhoz, hogy sikeresek legyenek a versenypiacon.
Continue readingKurázsi, pénz, paripa – mi hiányzik a magyar e-kereskedői expanzióhoz?
A „Cross-border kereskedelem: Lehetőség vagy veszély?” címmel meghirdetett eccommerce meetup, majd kerekasztal beszélgetés témája a külföldi piacra lépés körül forgott. Illetve a körül, hogy a hazai piacon megjelenő külföldi webshopoktól ezügyben mit lehet, kell és megfontolandó ellesni, lemásolni, utánozni.
Continue readingNem ördöngösség, de az e-kereskedelem sikerének egyik titka: a proaktív kiszolgálás
A proaktív fogyasztói szolgáltatások valójában nagyon egyszerű dolgot jelentenek. Az online kereskedőknek előre kell látniuk, hogy vásárlóiknak milyen gondjaik merülhetnek fel, és ezekre kész válasszal kell rendelkezniük. Ez az egyik legjobb módja az eladó és a vevő közti bizalom felépítésének.
Continue readingCsomaglogisztika: mindig, mindent, mindenkinek – bárhova?
A logisztika és fulfillment mára már egy dinamikus ökoszisztéma. Olyan ahol minden helyszín – legyen az egy kiskereskedelmi üzlet, egy elosztóközpont vagy akár egy partner létesítménye – kapcsolódik, azonnal képes reagálni a vásárlók igényeire és kiszolgálni azok megrendeléseit.
Continue readingA korábbiaknál nagyobb kaland, de még mindig érdemes webáruházat indítani
Az online piac a koronavírus-járvány idején tapasztal fellendülése ellaposodott, és ahelyett, hogy magyar alapítású elektronikus platformok hódították volna meg a régiót, inkább mindez fordítva történt. Az online bolt alapítása és nyitása ma nagyobb kihívás, de lehet ügyesen eredményesnek lenni.
Continue reading