Radó Mátyás: Mit jelent ma Magyarországon valójában az omnichannel felkészültség?

Pillanatfelvétel készült a hazai kereskedelmi élmezőny omnichannel érettségéről, arról, ami a színfalak mögött valóban ebből látható. Mintegy 30 vezetői mélyinterjú, kérdőíves felmérés és szakértői értékelés készült el HungarEcomm Stars díj keretében – a részletekről (a kvalitatív kutatásról, az összevetésekről és mérlegekről, a kitekintésről és feladatokról) hosszú és alapos beszámolót írt a Kosárértéknek Radó Mátyás, a vizsgálódás vezető elemzője. 

Continue reading

Ezek a magyar webshopok hódíthatják meg a világpiacot

Szűk élboly diktálja a tempót a magyar e-kereskedelemben: második alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat azoknak a vállalatoknak, amelyek nemcsak itthon, hanem a nemzetközi színtéren is képesek versenytársa lenni a legnagyobbaknak. A piacot ma a Vörös Királynő-hatás mozgatja: a cégeknek folyamatosan fejleszteniük kell, hogy legalább megtartsák a pozíciójukat.

Continue reading

Nestiszappan.hu: 20 éve tartó rajongás gyümölcse

Dolgozott a kozmetikai iparban diákmunkásként és vezetőként is, 23 éve pedig vállalkozó. Ő Mester Monika, akinek jó ideje az a fő ismertetőjele, hogy a Firenze mellől, Olaszországból importált natúr szappanjai évek óta gyakorlatilag eladják magukat. A növekvő nagykereskedelmi cég és a nestiszappan.hu mögött azonban a szerencséből csak egy csipetnyi található – annál több munka, a tudás és a kísérletezés. Sólyom Eszter meséli el a Nestiszappan történetét.

Continue reading

Talpon maradhatsz e-kereskedőként, ha már az MI-ügynökök tárgyalnak MI-ügynökökkel?

Tegnap még azt gondoltuk, hogy az e-kereskedelemben a digitalizációval a legnagyobb sebességre kapcsoltunk. Mára azonban kiderült, hogy azok még csak a bemelegítő körök voltak. Most jön a valódi játék, ahol a szabályokat már nem mi írjuk, hanem velünk együtt, valós időben alakítja a mesterséges intelligencia (MI). A kérdés már nem az, hogy van-e jó marketingtervünk a következő negyedévre, hanem hogy a rendszerünk elég gyorsan tanul-e ahhoz, hogy holnap is versenyben maradjunk.

Continue reading

Valódi tudás, kézzelfogható fejlődés, inspiráló közösség – ezt kínálja Az Év Webshopja Verseny és Konferencia 2025.

Az online kereskedelem az utóbbi években soha nem látott fejlődést mutatott, de a növekedéshez ma már nem elég követni a trendeket – előre kell látni őket. Erre kínál kivételes alkalmat az idei Az Év Webshopja Verseny és Konferencia. A rendezvény a hazai e-kereskedelem olyan szakmai találkozópontja, ahol a verseny résztvevői, előadók és szolgáltatók közösen formálják a jövőt.

Continue reading

A Shopify európai felemelkedése: miért virágzik az e-kereskedelmi óriás az egész kontinensen?

A Shopify második negyedévi teljesítménye izgalmat keltett a pénzügyi piacokon. A vállalat részvényeinek értéke 30 százalékkal emelkedett, ami tükrözi a befektetők bizalmát az e-kereskedelmi óriás fejlődési pályájában, különösen az európai piacokon. Mi áll az emelkedés hátterében, és miért választja egyre több kereskedő a Shopify-t? Mi tudjuk a választ.

Continue reading