Itt az AI alapú szolgáltatás, ami megtanulja a cégedet

Hatékony, mérhető és célzott, AI-alapú szövegírási szolgáltatás jelent meg a SEO-piacon, amely azt ígéri, hogy a generált tartalom teljes kontextusát és mélységét értékesebbé teszi, így azt a keresőmotorok is relevánsabbnak ítélik meg. Kinek szól ez az ígéret és hogy kell ezt jól érteni? Megkérdeztük Szesztay Pétert, a BP Digital alapító tulajdonosát.

Continue reading

Deák András: „Én egyáltalán nem temetném a könyvkereskedelmet”

Az AI hétköznapivá válásától az olvasás és a könyv elmúlása helyett a tartalomfogyasztás minőségi változását, új szolgáltatások bevezetését és sikerét is várja a könyvipar számára Deák András, a Libri-Bookline Zrt. Digitális Csatornák igazgatója. A menedzsert a könyvpiac és az e-kereskedelem aktuális viszonyáról, az ideális olvasóról és a digitális fejlesztési igényekről is kérdeztük.

Continue reading

A ROAS mítosza és a valóság

A legtöbb webáruház-tulajdonos számára a marketing-kampányok sikerességét egyetlen mutató határozza meg: a ROAS, vagyis a hirdetésre költött összeg megtérülése. Ha egy webshop egymillió forintnyi Facebook-hirdetésből hárommillió forintos bevételt csinál, az papíron kiváló eredmény. Legalábbis első ránézésre. De mi történik akkor, ha ezt a kampányt megpróbáljuk tízszeres költéssel futtatni? Vajon ugyanúgy hozza majd a hármas ROAS-t? És ha igen, az valóban azt jelenti, hogy nyertünk?

Continue reading

Kinek való az egyedi fejlesztésű webáruház – és kinek nem?

Ha az in medias res írói módszerével akarunk arról beszélni, érdemes-e egyedi webáruházat építeni egy vállalkozásnak, akkor a legfőbb tudnivaló, hogy ez akkor kifizetődő, ha az egyedi igények fejlesztésére szánt többletráfordítás tervezhető időn belül megtérül. A második feladat, hogy alaposan fontoljuk meg, melyik céget bízzuk meg az egyedi fejlesztéssel.

Continue reading

Shopify Summer Edition 2025: 150 újítás, AI és beépíthető áfa-ellenőrző is

A Shopify évente kétszer hozza nyilvánosságra az innovációival és frissítéseivel kapcsolatos újdonságokat a partnerei számára. A nemrég megjelent „Summer Edition”-ről hoztunk most egy ízelítőt, különös tekintettel azokra a fejlesztésekre, amelyek a magyar webáruház-tulajdonosok számára is érdekesek lehetnek. A Summer Edition 2025 nem csupán több mint 150 új funkciót jelent, de a Shopify mint e-kereskedelmi nagyágyú is egyértelművé tette: az AI-vezérelt, globálisan skálázható, mégis személyre szabható online kereskedelem már nem a jövő, hanem a jelen.

Continue reading