Valódi tudás, kézzelfogható fejlődés, inspiráló közösség – ezt kínálja Az Év Webshopja Verseny és Konferencia 2025.

Az online kereskedelem az utóbbi években soha nem látott fejlődést mutatott, de a növekedéshez ma már nem elég követni a trendeket – előre kell látni őket. Erre kínál kivételes alkalmat az idei Az Év Webshopja Verseny és Konferencia. A rendezvény a hazai e-kereskedelem olyan szakmai találkozópontja, ahol a verseny résztvevői, előadók és szolgáltatók közösen formálják a jövőt.

Continue reading

A Shopify európai felemelkedése: miért virágzik az e-kereskedelmi óriás az egész kontinensen?

A Shopify második negyedévi teljesítménye izgalmat keltett a pénzügyi piacokon. A vállalat részvényeinek értéke 30 százalékkal emelkedett, ami tükrözi a befektetők bizalmát az e-kereskedelmi óriás fejlődési pályájában, különösen az európai piacokon. Mi áll az emelkedés hátterében, és miért választja egyre több kereskedő a Shopify-t? Mi tudjuk a választ.

Continue reading

Fűnyírót a netről?! Így hódít világot a Profibarkács.hu

Az OBI és a Praktiker nem ellenfél a Profibarkács.hu számára, amit a hobbi barkácsoló Herpácsi Gábor a saját háza felújítási élményei alapján indított el 15 éve. Mára a munka mellett indított webshop felnőtt: 25 000+ termék, növekvő csapat, egy fizikai üzlet és külföldi sikerek állnak a bárány kabala mögött. A cég növekedéséről, marketingstratégiájáról, nemzetközi terveiről az alapító üzlettársa, Mihala Ferenc marketing és fejlesztési vezető mesélt.

Continue reading

Dotcom lufi vs. AI lufi – Mégis: hol tartunk a céges mesterséges intelligencia hasznosításában?

Az AI körül ma már nem csak a hype, hanem a kétely is sűrűsödik. A vállalatok egyszerre remélik, hogy versenyelőnyt hoz, és tartanak attól, hogy költséges zsákutcává válik. A helyzet kísértetiesen emlékeztet a dotcom korszak elejére – csakhogy ezúttal egy olyan technológia áll előttünk, amely nemcsak piacokat alakíthat át, hanem magát a vállalati működés logikáját is. A kérdés: lufi ez is, vagy épp most kezdődik az igazi forradalom?

Continue reading

Radó Mátyás: Ki köti gúzsba a magyar e-kereskedő expanziós álmait?

A növekedés a vállalatok életelixírje. Az expanzió vonzóbbá teszi a céget a tehetségek számára, tágabb mozgásteret ad a stratégiának, és megteremti azokat a forrásokat, amelyekből az innováció és a fejlesztések táplálkozhatnak. A növekedés megítélése a köznyelvben persze nem mentes a negatív asszociációktól. A társadalmi és ökológiai diskurzusokban gyakran jelenik meg a „korlátlan növekedés” kritikája, amelyet mohósággal, fenntarthatatlansággal vagy épp a túlfogyasztás ösztönzésével kapcsolnak össze.

Continue reading

Tony Nesterov: “Az a kulcs, hogy maradj közel a vásárlóhoz, és tényleg hallgasd meg, mit akar”

Lassan egy éve, hogy az Allegro narancssárga logója megjelent a magyar e-kereskedelmi térképen. A régiós terjeszkedés eddigi tanulságairól, a magyar piac kihívásairól és arról, kérdeztük Tony Nesterovot, az Allegro Group üzletfejlesztési vezetőjét, hogy lehet-e egy piactér egyszerre partner és versenytárs is.

Continue reading

AI keresők és a webshopok láthatósága – eljött a GEO ideje?

A generatív mesterséges intelligencia néhány év alatt a marketing egyik legmeghatározóbb technológiai trendjévé vált. Webshop tulajdonosként érdemes tudatosítani: új keresési szokások, új platformok, újfajta láthatósági verseny van kialakulóban – és ebben a keresőoptimalizálás (SEO) egy új ága kap kiemelt szerepet: a GEO, azaz Generative Engine Optimization.

Continue reading