Skip to content

mesterséges intelligencia

CES
-
Az e-kereskedőknek mindig érdemes legalább fél szemmel a CES-re figyelniük akkor is, ha netán nem értékesítenek technológiai eszközöket. Azért is, mert ez határozza meg, hogy milyen eszközei lesznek a vevőiknek - és azért is, mert itt derülnek ki az adott évre várható fogyasztói technológiai trendek is.
387507165_717189573682252_6019033863883691140_n
-
Kétségtelen, hogy a mesterséges intelligencia (AI vagy MI) robbanásszerű fejlődése alapjaiban rengeti meg a 21. század üzleti életét. De aktuálisan mi az, amit egy kkv méretű cégnek ebből be kell, be érdemes egyáltalán építenie a mindennapi működésébe?
386779971_1086481085676082_4945556732346052818_n
-
Hogyan alkalmazhatják a hazai, átlagos fejlettséggel bíró vállalatok már most is a mesterséges intelligenciát? Az alábbiakban négyféle MI használati módot mutatunk be röviden.
ai-regulation
-
Az EU készülő Mesterséges Intelligencia direktívája tiltani, tűrni és támogatni tervez, az Egyesült Államokban kicsit más irányból közelít a szabályozás. De van már alapelveket rögzítő nyilatkozat is az MI nemzetközi szabályozásával kapcsolatban. Mi lesz ebből?
400274443_182126871635484_1312706093162532932_n
-
Új sorozat indul a Kosárértéken: a Londonban élő webmarketing guru, Mészáros Beatrix saját üzleti tapasztalatai alapján ad gyakorlatias áttekintést egy-egy témában. Elsőként azt, hogyan lehet sokat javítani (és rontani) a helyzeten mesterséges intelligenciával.
ai_krea01
-
A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.
chetbot_krea01
-
Miközben nem látszik csitulni a Generatív AI-t és neuromarketinget körülvevő csatazaj, egyre többen teszik fel a kérdést, hogy milyen hatással lesz majd a most zajló forradalom a Chatbotokra és az e-kereskedelemre. Na: milyen?
ai_future_krea01
-
A mélytanulást alkalmazó algoritmikus eszközök számos piaci aspektusával foglalkoztunk már, de az e-kereskedőkben joggal merül fel a kétely is. Tegyük fel a kérdést most úgy, hogy: "Hosszú távon milyen hatással lehetnek ezek az eszközök civilizációnk alapjait képező morális alapokra?"
deepfake_krea01
-
Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.
ai_kereskedelem_krea01
-
Kevésbé látványosan, de annál hamarabb alakíthatja át az AI a globális ellátási láncok felügyeletét és a pénzügyi kockázatelemzés szektorát. A nagyok, az Amazon, Google, Microsoft, illetve a Mercedes és a Nestlé már mindkét oldalon sorakoznak.