marketplace
-
Azokat a cégeket keressük, melyek a felhasználók online kereskedelmi figyelmét képesek lekötni - kommentálta az Avokado bevásárlóplatformmal kötött stratégiai megállapodását Várkonyi Balázs. A társulással a magyarországi online kiskereskedelmi kép átrajzolása lett a cél.
-
A Nagy Webáruház Felmérés friss adatgyűjtése október 31-ig tart. A várakozásokról és a kutatásról is kérdeztük Kulcsár István Róbertet, a felmérést végző Shoprenter társalapítóját.
-
Kiválik a Vatera az eMAG-ból, és tovább erősíti fókuszát a helyi e-kereskedelemben. Az irányítását Várkonyi Balázs és Kelemen Gyula veszi át.
Legfrisebb cikkek
-
Az Árukereső és a Mastercard legújabb együttműködése rugalmasabb, könnyedebb és hatékonyabb élményt kínál a „kassza” mindkét oldalán.
-
Az eMAG Marketplace partnerei számára rendezett Sellers’ Day-en három nagyszabású program indulását is bejelentette.
-
A Magyarországon termékeket előállító vállalkozások, non-profit szervezetek és gyártók, kézművesek jutalékmentesen értékesíthetik termékeiket az eMAG Marketplace-en.
E-ker hírszemle
-
A mostani 5-8 százalékról 20-30 százalék közé növelné direkt online értékesítési arányát a legtöbb európai márka, hogy megszabaduljanak a piacterektől való függéstől.
-
A Virgo új e-commerce termékfejlesztési vezetőjét, Lakos Pétert arról kérdeztük, milyen eszközök biztosíthatják a hosszú távú talpon maradást az online piacterekkel szemben.