Skip to content

ai

495074726_725914880114797_1887726704835704448_n
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Kíváncsi vagy, hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? Monica után itt van Harpa - róla szól Vecsei László háromrészes sorozatának második része.
495077245_1235482584797538_5632119900489300651_n
-
Szeretnéd megtudni, hogyan lehet könnyedén javítani a termékleírásokat e-kereskedelmi szakemberként vagy kreatív kampányötleteket találni digitális marketingesként? Érdekel, hogyan lehet hatékonyabban megtalálni a legjobb jelölteket HR-esként vagy fejvadászként? Esetleg kíváncsi vagy, vajon cégvezetőként, tulajdonosként hogyan növelheted vállalatod hatékonyságát a digitális átalakulás segítségével? - Vecsei László írása.
cover02
-
A Google bejelentette s legfrissebb fejlesztését, az AI Mode névre keresztelt keresési funkciót, amely jelenleg az Egyesült Államokban érhető el a Google alkalmazásban. A lépés nem meglepő: a cég már egy ideje teszteli az AI Overview funkciót, azonban az AI Mode sokkal több annál: nem pusztán kiegészíti, hanem potenciálisan teljesen át is alakítja a keresés módját.  
495075699_1225380769248820_2212089914033515624_n
-
A Google AI Overview funkciója május 20-tól hivatalosan elérhető a magyar weben, ami alapvetően megváltoztatja a keresési eredmények megjelenését, és természetszerűleg hatást gyakorol a webáruházak forgalmára. Az alábbiakban bemutatjuk, hogyan működnek az AI-áttekintések, milyen optimalizálási stratégiákkal érdemes kísérletezni, hogy bekerüljünk az AI-válaszokba, és hogyan minimalizálhatjuk a potenciális forgalomvesztést.
494356881_1352733335953431_7484870279718747148_n
-
A tartalommarketing napjainkban a kis- és középvállalkozások (KKV-k) egyik leghatékonyabb marketingeszközévé vált. Az értékes, releváns és következetes tartalmak létrehozása és terjesztése lehetővé teszi a vállalkozások számára, hogy megnyerjék és megtartsák célközönségüket, miközben erősítik márkaidentitásukat és szakértői pozíciójukat. A Demand Marketing felmérése szerint szerint a tartalommarketing háromszor több leadet hoz és 62 százalékkal kevesebbe kerül, mint a fizetett hirdetések.
495075711_1234813181343870_7235805173394027468_n
-
Egy ideje már mondogatom: a Google dominanciája a SEO világában meginogni látszik. Egyre többen nem a keresőbe pötyögnek be kulcsszavakat, hanem a közösségi médiában vagy AI-eszközökkel tájékozódnak. A cégeknek ehhez kell alkalmazkodniuk, tartalmilag és technikailag is. - íme: Mészáros Beatrix friss írása.   
488013109_631291319682814_7451268692720448978_n
-
A tavalyi év elég megrázó volt az e-kereskedelem szereplőinek. Az MPL logisztikai szolgáltatásának kötelező bevezetésével kezdődött, melyet a Google folyamatos áremelkedése és a Temu erőteljes térnyerése követett. Feltehetjük a kérdést magunknak: mi várható ezután? Ennél még égetőbb téma, hogy mi lesz a vásárlókkal?
487716972_2101299490370880_766298412952541944_n
-
A Meta március végén jelentette be, hogy elkezdi a mesterséges intelligencia alapú chat szolgáltatásának bevezetését 41 európai országban. Ebbe a körbe beleértendők az Európai Unió tagállamai is, valamint 21 további, általuk csak “tengerentúlinak” nevezett területet is. A mesterséges intelligencia szolgáltatások globálizálásában eddig ez a cég legnagyobb lépése.
485087726_1605410590402103_4957503996702570791_n (1)
-
A generatív AI forradalmasítja a keresési szokásokat, ezzel párhuzamosan pedig a márkák online láthatóságának szabályait is átírja. Bár az új csodafegyver, a Google AI Overview (AIO) a magyar piacon még nem érhető el, a SERP-en megjelenő snippetek és a generatív AI eszközök máris jelentős hatással vannak a márkák jelenlétére. Mindez új megközelítést követel az online láthatóság menedzselésében. 
483352486_2449063848790917_4598782755694293516_n
-
Az online vásárlás világa gyorsan változik. Ma az egyetlen biztos dolog, az ügyfeleink „zökkenőmentes” élményeket keresnek, melyek túlmutatnak a hagyományos webáruházakon. A technológiai fejlődés elmossa a határt az inspiráció és a tranzakciós csatornák között: ahogyan az online vásárlás már nem kizárólag a digitális boltokhoz kötött. A jövő digitális kereskedelme nem más, mint személyre szabott élmények megteremtése minden interakcióban.