Skip to content

ai

ai-regulation
-
Az EU készülő Mesterséges Intelligencia direktívája tiltani, tűrni és támogatni tervez, az Egyesült Államokban kicsit más irányból közelít a szabályozás. De van már alapelveket rögzítő nyilatkozat is az MI nemzetközi szabályozásával kapcsolatban. Mi lesz ebből?
400274443_182126871635484_1312706093162532932_n
-
Új sorozat indul a Kosárértéken: a Londonban élő webmarketing guru, Mészáros Beatrix saját üzleti tapasztalatai alapján ad gyakorlatias áttekintést egy-egy témában. Elsőként azt, hogyan lehet sokat javítani (és rontani) a helyzeten mesterséges intelligenciával.
ai_krea01
-
A mesterséges intelligencia felhasználásának egyik úttörő következménye az is, hogy Scarlett Johansson kétségbeesetten perel, mert azzal szembesült, hogy tudtán kívül, a képmása egy reklámfilm főszereplője lett.
szurreal_krea01 (1)
-
Az értékesítési szövegírás egyrészt folyamatos újragondolás, finomhangolás és innováció. Másrészt olyan stabil, már-már történelmi lábakon áll, hogy az on-, és offline platformokon is igaz, hogy szinte csak az adott kontextusba kell behelyeznünk.
chetbot_krea01
-
Miközben nem látszik csitulni a Generatív AI-t és neuromarketinget körülvevő csatazaj, egyre többen teszik fel a kérdést, hogy milyen hatással lesz majd a most zajló forradalom a Chatbotokra és az e-kereskedelemre. Na: milyen?
Commerce Components: integrálható eszközök a Shopify-tól
-
A Shopify Plus előfizetők nem mind repesnek az örömtől, miután a korábbi, többoldalas megoldást váltó egyoldalas checkout sokaknál a konverziós ráta jelentős mértékű beszakadását eredményezte. Mutatjuk a gyógyító megoldásokat!
ai_future_krea01
-
A mélytanulást alkalmazó algoritmikus eszközök számos piaci aspektusával foglalkoztunk már, de az e-kereskedőkben joggal merül fel a kétely is. Tegyük fel a kérdést most úgy, hogy: "Hosszú távon milyen hatással lehetnek ezek az eszközök civilizációnk alapjait képező morális alapokra?"
deepfake_krea01
-
Számos aspektusával foglalkoztunk az utóbbi időben az öntanuló algoritmusokon alapuló AI eszközök különböző területekre gyakorolt hatásaival. E-kereskedőként azonban talán az a legfontosabb kérdés: hogyan segíthet bennünket mindez új ügyfelek megszerzésében? Ez a kérdés a deepfake esetében is ugyanez.
ai_kereskedelem_krea01
-
Kevésbé látványosan, de annál hamarabb alakíthatja át az AI a globális ellátási láncok felügyeletét és a pénzügyi kockázatelemzés szektorát. A nagyok, az Amazon, Google, Microsoft, illetve a Mercedes és a Nestlé már mindkét oldalon sorakoznak.
ai_google_microsoft_krea01
-
A deepfake szoftverek és szolgáltatások webes terjedését megállítani hivatott törvényi szabályozás még várat magára, pedig feketén-fehéren kiderült, hogy a Google, az Amazon vagy éppen a Microsoft még profitál is a digitálisan manipulált videókból és készítőiből.