MI
-
A kisebb webáruházaknak komoly kihívást jelenthet a mesterséges intelligencia valamilyen modelljének alkalmazása tevékenységükben, ám ha nem is teszik ezt, akkor sem kerülhetik el, hogy szembe találkozzanak az MI-vel. Például az a veszély fenyegeti őket, hogy lemaradnak a mesterséges intelligenciával támogatott internetes keresések találati listáiról.
-
A folyamatosan változó mai üzleti környezetben egy dolog állandó: az ügyfelek visszajelzéseinek felbecsülhetetlen ereje. Legyen szó elismerő leveleikről vagy a sérelmeik listájáról, minden egyes visszajelzés lehetőséget ad a fejlődésre, az alkalmazkodásra és az üzleti gyarapodásra. Bill Gates szerint a legelégedetlenebb ügyfeleink a legjobb tanulási forrásaink. De valljuk be, ha csak az ilyen ügyfeleinket használjuk egyetlen információforrásként, az meglehetősen torzíthatja stratégiai gondolkodásunkat.
-
A mesterséges intelligencia forradalmasít(hat)ja egyes iparágak működését. A szabadúszó íróktól kezdve a grafikusokon át még az egészségügyi szakemberekre is hatással van már ez a jövőtechnológia. A Goldman Sachs nemrégiben készült jelentése szerint mintegy 300 millió munkahelyet érinthet a generatív MI, ami azt jelenti, hogy már a munkavégzés 18 százaléka automatizálódhat világszerte. Viszont tény, hogy a fejlett gazdaságokat ez erősebben érint(het)i, mint a feltörekvő piacokat.
Legfrisebb cikkek
-
Jó lenne, ha egy helyen megtalálhatnák mi mindent és hogyan forgathat fel a jövőben az MI a munkahelyeken, a vállalatoknál, a gazdaságban és a tágabb társadalomban? Nos, a jó hír az, hogy Martin Ford: Jövőnk a robotok korában című könyve ezekre a kérdésekre keresi és adja meg a válaszokat. De van rossz hír is. Könyvajánló következik!
-
A mesterséges intelligencia (MI) mint minden új technológia, kétélű fegyver az emberek kezében. Amilyen nagy segítséget kínálhat az online kereskedőknek, éppen olyan nagy kárt okozhat, ha a kiberbűnözők használják. Az idei ünnepi szezonban sajnos, a jelek szerint az utóbbi gyakorolhat nagyobb hatást az elektronikus kereskedelemben.
-
A mai marketing világában a mesterséges intelligencia egyszerre áldás és átok is . Elképesztő hatékonyságot és meglátásokat kínál(na), de komoly kérdéseket vet fel a hagyományos marketingszerepek jövőjével kapcsolatban is. Vajon meddig maradhat az emberi kreativitás az úr?
E-ker hírszemle
-
Olyan szintre emelkedett a mesterséges intelligencia felhasználása az elektronikus kereskedelemben, hogy akinek van chatbotja, annak arra is figyelnie kell, hogy vásárlói ne lássanak kellemetlen nagy testvért az MI-ben, ami túl sokat tud róluk. Érzékeny az egyensúly az új technológia alkalmazása és a fogyasztó lelki békéjének fenntartása között.
-
A mobilalkalmazások az online kereskedelem nélkülözhetetlen kommunikációs csatornáivá váltak, miközben mára felzárkózott hozzájuk a mobiltárca is. Utóbbi sokkal többet jelent egy fizetési szolgáltatásnál. Kéz a kézben alkalmazva ezeket, jó lehetőséget kínálnak a fogyasztók hűségének kialakítására.
-
A mesterséges intelligencia ugyan azzal kecsegteti felhasználóit, hogy minden téren jobb eredményeket érhetnek el vele, mint a hagyományos megoldásokkal, ám ismert gyengéi: tévedései és hallucinációi megkérdőjelezik, hogy teljesíteni tudja ezt az ígéretet. Az egyik példa erre az e-kereskedelmi keresők világa.
Legfrisebb cikkek
-
A mesterséges intelligencia forradalma zajlik, és egyikünk sem tehet ellene semmit. Vajon a globális ICT-forradalom tömeges munkanélküliséget fog okozni vagy sem a közeljövőben? Mi lesz, ha ez a kényelmes lehetőség a Gépi Elme térhódítása miatt végképp megszűnik?