e-kereskedelem
-
Tudjuk milyen típusú csalások ellen kellene védekezni és hogyan, ám az is kihívás, hogy a vásárlótól várt óvintézkedések ne tegyék kényelmetlenné az online vásárlást.
-
Latin-Amerika ugyan messze van Magyarországtól, de az e-kereskedelem a mai világ egyik univerzális üzleti formája. Így tanulságos lehet, hogyan emelkedett ki a „futottak még” online kereskedők közül a MercadoLibre a figyelemre méltó vállalatok közé. Legalábbis a szingapúri Sea Limited nem szégyell tanulni tőle.
-
Egy webáruház üzemeltető sikereiről és kudarcairól a tanácsadók tudnak a legtöbbet, mert számos vállalkozással találkoznak, így esettanulmányokból tudják leszűrni az általános tapasztalatokat. A webáruház indítási folyamatnak ez is a része - akkor is, ha a már gyakorló cégek erről gyakran megfeledkeznek.
Legfrisebb cikkek
-
A magyar fogyasztók szívesen vásárolnak online, de közülük egyre többen választják az „olcsó, színes és szagos” kínai szállítókat. Az e-kereskedelem látványosan globalizálódik: a vásárlók egyre több pénzt költenek a globális cégek felületein, akik közül jelenleg leginkább a kínaiaknak áll a zászló. Ezt a jelenséget igyekszik történelmi távlatokba helyezni Bőgel György új elemzése - remélve, hogy a múlt alapján talán jobban felmérhető a jövő.
-
Több tényező is eltántoríhatja a kereskedőket a külföldi piacra lépéstől, amelyek közül a logisztika magas költsége és nyűgjei a legrémisztőbbek. Ez viszont ma már nem feltétlenül jelent akkora akadályt.
-
Újra növekedési pályára állhat-e a hazai e-kiskereskedelem? Milyen trendek határozzák meg a munkánkat? Továbbra is a nagy nemzetközi politikai és világgazdasági folyamatok dominálják az életünket vagy az e-kereskedők végre újra fókuszálhatnak arra, amihez a legjobban értenek? Mindez kiderül a Kürt Akadémia és a Reacty Digital közös 2024-es Trendspotting kutatásából.
E-ker hírszemle
-
Az iszlám országokban különleges jelentősége van a ramadánnak, ám az elmúlt években ebben az időszakban is egyre több lehetőség nyílik az e-kereskedők előtt, hogy a maguk módján hozzájáruljanak a vallási előírások követéséhez.
-
A globális e-kereskedelmi ágazat, az irányadó trend gyorsan változik. A mögöttünk álló, meglehetősen nehéz tavalyi év után nyilvánvaló, hogy az online vállalkozásoknak lépést kell tartaniuk a legújabb e-kereskedelmi trendekkel és a folyamatosan változó fogyasztói igényekkel.
-
Minden e-kereskedő arról álmodik, hogy felépíti a webshopját, ami azután csak szépen termeli a pénzt. Ám ezen az úton számos banánhéj vár rá, amit, ha figyelmen kívül hagy, az álom így rémálommá válhat. Ezt a témát járja körbe a webshopok indításáról szóló sorozat 3. része.
Legfrisebb cikkek
-
Az elektronikus kereskedelem világát ismerők szerint: mielőtt valaki webshop vagy webáruház indításába kezd, egy dolgot feltétlenül tisztáznia kell magában. Azt, hogy készen áll-e vállalni ennek minden nehézségét?