e-kereskedelem
-
2023-tól az e-kereskedelmet immár 10 éve kutató GKID a Mastercarddal közösen vizsgálja a teljes digitális kereskedelmi ökoszisztémát, melynek részeként három fordulóban elkészítik Magyarország egyik legátfogóbb e-kereskedelmi kutatását.
-
Az Ekereskedelmi Akadémia alapítói a hazai online kereskedelem ismert és sikeres szereplői. Az eMAG Magyarország igazgatótanácsának elnöke, Várkonyi Balázs is csatlakozott a kezdeményezéshez, akit a képzés részleteiről kérdeztünk.
-
Várkonyi Balázs, Extreme Digital ügyvezetője sajtótájékoztatón jelentette be a két legnagyobb hazai e-kereskedelmi óriás egyesülését.
-
A GKI Digital és az Árukereső március 12-én publikálta a magyar online kiskereskedelmi piac 2018-as eredményeit. A számokból egyértelműen kiderül: azok a kereskedők tudnak hosszú távon sikeresek lenni, akiknek valóban a vásárló az első.
-
Ismét itt a visszatekintés ideje: összegyűjtöttük, hogy 2018-ban mely események, fejlemények hagytak leginkább nyomot az e-kereskedelem történetében.
-
17. alkalommal került megrendezésre az online marketingkommunikációs szakma legrangosabb hazai eseménye, Az Év Honlapja pályázat.
-
Webáruház indításába egy 8 órás munkahely mellett is bele lehet vágni. Arról, hogy milyen buktatói vannak a gyakorlatban ennek a helyzetnek, Szombati Gergővel beszélgettünk.
-
Az 1,25 milliárd ember lakta kontinensen számos tényező nehezíti az e-kereskedők munkáját, ám ezzel együtt is érezhető a fejlődés.
-
CD-kkel, könyvekkel, műszaki cikkekkel, VHS kazettákkal és DVD-kel kereskedtek az első magyar webshopok, amelyek 1996 és 1999 között indultak.
-
Ha B2B webáruházat üzemeltetünk, sok bevált módszert átemelhetünk a B2C kereskedők gyakorlatából, de van amiben kifejezetten érdemes eltérni tőlük. Néhány példa és gyakorlati tipp az eredményes viszonteladói webáruházak kialakításához.