Skip to content

ecommerce

447627295_479286284576980_4867265309932332990_n
-
Afrika úgy él az európaiak fejében, mint gazdag állatvilágot felvonultató nemzeti parkok helyszíne, vagy mint a sok országában kaotikus viszonyokat rejtegető ismereten kontinens. Ki gondolná, hogy az erőteljes technológiai és logisztikai hátteret kívánó elektronikus kereskedelem megvetheti a lábát az elfelejtett kontinensen.
448082179_314140308416124_7453252796840939251_n
-
Webshop működtetőjeként kulcsfontosságú megbízható vásárlási környezetet kialakítanunk, de ugyanennyire fontos kommunikálnunk is ezt. Hogyan alakíthatjuk a látogatókat hűséges vásárlóvá? Íme néhány megvalósítható stratégia, amivel hatékonyan erősíthetjük vevőink bizalmát, miközben webáruházunk hitelessége is növekszik.
ecommerce
-
A XX. Elektronikus Kereskedelmi Konferencia színhelye új volt, a téma- és problémaérzékenység, az e-kereskedelmi szektort érő hatások "kibeszélési hajlandósága" azonban a régi, megszokott, nyílt sisakos.  - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének beszámolója következik.
442459295_834324908601770_7642470312356291608_n
-
Bár nem új koncepció, a használt termékek adásvétele (recommerce) az elmúlt két-három évben jelentősen megugrott. A szűkülő gazdasági keretek miatt vásárlásainknál egyre nyitottabbak vagyunk a használt termékekre, illetve elkezdtük értékesíteni saját dolgainkat is. Ez hatással van a közvetlen értékesítésre, ami ösztönözheti a kereskedőket, hogy belépjenek erre a piacra.
438089901_474197118395051_8441967031977973661_n
-
Napjaink vállalkozója egyre inkább egy vallási vezető szerepét tölti be a cégek élén. Utat mutat, sokszor érzelmek alapján hoz döntéseket, és bizonyos értelemben ugyanolyan áhítattal tekintünk rá, mint egy szakrális vezetőre. Ezzel nincs is baj, viszont egy webáruház tulajdonosaként érdemes a száraz tényekre is hangsúlyt helyezni.
438089936_1417001962273599_4453904115762971023_n
-
Friss kutatások szerint 2024-ben a kosárelhagyások átlagosan 70 százalékosak. Ez azt jelenti, minden tíz megkezdett vásárlásból mindössze három végződik fizetéssel. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, mi áll a kosárelhagyás mögött, és megvalósítható stratégiákat kínálunk a konverzió növelésére.
442479906_344769491589796_8341400822580730364_n
-
Erősen belassult növekedés, szokatlanul magas infláció, gyenge forint vagy éppenséggel megérkezett a TEMU - szóval: megannyi csapás.  De akkor az üzleti eredményeket javító opciók között valóban lehet-e jó lehetőség a TikTok?
436656435_1194638755248798_4332686483793304689_n
-
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
434428044_931389048683587_3754896377041862924_n
-
A növekvő, sikeresen felskálázott kereskedelmi vállalkozás vezetőjének a szervezeti-működési rendről, de a fejlesztésük irányáról is döntenie kell. Az egyik kényes vezetési dilemma az elkülönülés és az integráltság kérdéséhez kapcsolódik... - Bőgel György, az Ecommerce Hungary Egyesület elnökének írása.
437017238_800523044743052_2474023156290441960_n
-
Az elektronikus kereskedelem szélsebes fejlődésénél csak a webáruházak és az online piacterek logisztikai kiszolgálása alakul át gyorsabban. A koronavírus-járvány idején sok hagyományos kereskedő rákényszerült internetes értékesítésének felpörgetésére, ami magával húzta az ezt kiszolgáló háttér-infrastruktúrát is. Azóta még erre az ösztönzőre sincs szükség a tempó tartásához.