ecommerce
-
Másfél évtizede, hogy mobiltelefonokkal kezdett online kereskedelembe Bulgáriában Nikola Ilchev. Az évek előrehaladtával kiderült, hogy az e-kereskedelmi tapasztalatait mások is használni tudják és akarják. Ebből született a Balkán régió legnagyobb e-kereskedelmi csúcstalálkozója. Az idei Balkan eCommerce Summitról kérdeztünk - Erről szól Balázs Zsuzsanna friss interjúja.
-
Óriási szakmai buli lesz április végén Szófiában! A Balkan eCommerce Summit 2025, mint a Balkán és Kelet-Európa digitális marketing és az e-commerce fóruma április 29–én és 30-án várja a vendégeit. A szervezők 20 országból több mint 4000 vendégre számítanak, akik a summiton regionális és összeurópai történeteket, víziókat, trendeket és fejlődési irányokat problémamegoldásokat hallgathatnak meg és beszélhetnek át. A webáruház tulajdonosokat, e-kereskedelmi szolgáltató cégek vezetőit és más iparági szakembereket célzó bolgár rendezvényre a magyar érdeklődést is természetesnek veszik.
-
Ismerős az az érzés, amikor a fizetés gomb megnyomása és a visszaigazoló e-mail között lecseng a vásárlás okozta dopamin löket, és átveszi a helyét a kétely, hogy vajon jó döntést hoztál-e? Sőt, elkap a pánik: mi van, ha átvertek? Vagy eszedbe sem jut kételkedni… amíg el nem kezd késni a csomag, az ügyfélszolgálat nem válaszol, és mire csenget a futár már el is ment a kedved az egésztől. “Innen se rendelek soha többet” - gondolod.
Legfrisebb cikkek
-
Az online vásárlás világa gyorsan változik. Ma az egyetlen biztos dolog, az ügyfeleink „zökkenőmentes” élményeket keresnek, melyek túlmutatnak a hagyományos webáruházakon. A technológiai fejlődés elmossa a határt az inspiráció és a tranzakciós csatornák között: ahogyan az online vásárlás már nem kizárólag a digitális boltokhoz kötött. A jövő digitális kereskedelme nem más, mint személyre szabott élmények megteremtése minden interakcióban.
-
A TikTok a közösségimédia-platformok legújabb rangsorában a 4. helyre sorolt be, aAz elemzések szerint a 18 éven felüliek 27,5 százaléka használta már a platformot. Kétségtelen, hogy aktuálisan a TikTok az egyik legnépszerűbb szolgáltatás az interneten. Innen nézve könnyen belátható, hogy a látszólag apró változás mégis miért fontos a Shop Performance Score kiszámításában.
-
A közép-európai online piacterek rocksztárja, David Cikanek elsősorban az Amazonon terjeszkedés elősegítésének specialistája. Beszélgetnünk vele majd’ egy órát, így mindenre rákérdeztünk, ami ma a magyar ecommerce világban a piacterekkel kapcsolatban előkerülhet.
E-ker hírszemle
-
A Walmart a világ legnagyobb áruházlánca, ám tíz évvel ezelőtt egy dinoszauruszra emlékeztetett, amely felett eljárt az idő. Fogalma sem volt arról, mi fán terem az elektronikus kereskedelem. Azóta 180 fokot fordult a világ: a Walmart ma már elektronikus piacteret üzemeltet, ami a cég offline gyökereit kihasználva napon belüli kiszállítást kínál.
-
Az Egyesült Államokban több civil mozgalom is célkeresztjébe vette a legnagyobb kereskedelmi vállalatokat, mert szerintük kiszipolyozzák kisebb céges partnereiket és kizsákmányolják munkavállalóikat. Bojkott a jelszó, és így vásárlói bojkottokra szólítják fel például az Amazon fogyasztóit is. Ám a jelek szerint nem igazán értik, hogyan is működnek az online piacterek.
-
A Laptophardware.hu alapító tulajdonosa és operatív igazgatója, Krajnyák Tamás nem tagadja, hogy vállalkozásának kifejezetten használ a gazdasági visszaesés. - Balázs Zsuzsa interjúja.
Legfrisebb cikkek
-
A Reacty Digital végignézett a 2024-es éven, és azt látta, hogy többféle irányból befolyásolják trendek a magyar e-kereskedelmi piacot. Egyes hatások belülről érkeznek, a hazai piacra specifikus módon, míg más hatások a nemzetközi színtérről jutnak el hozzánk. De a nagy kérdés idénre is megmaradt: a külföldről érkező hatás finomodik a magyar piac határozott igényeihez, vagy tud annyira erős befolyást kiváltani, hogy átformálja a fogyasztói viselkedést?