Skip to content

Growww Digital

436656435_1194638755248798_4332686483793304689_n
-
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
gd10
-
A Growww Digital kíváncsi volt, hogy fennállása óta, 2013-tól mekkorát lépett előre a hazai online kereskedelem, ezért egy infografikában foglalta össze a legérdekesebb adatokat.
gkid_mc
-
Infláció alatti féléves forgalombővülés, de a második félévben már reményt keltően emelkedő rendelési frekvencia jellemzi a hazai online kereskedelmet. Stagnáló belföldi piacról ír a friss GKID jelentés.
használcikk-piac
-
Az év első felében stagnált a hazai e-kereskedelem. Csökkenő vásárlószám mellett, a hirdetések kényszerű növelésével és az árak emelésével tudták tartani a tavalyi szintet az e-kereskedők, de ez sem volt elég: az inflációs adatok fényében a helyzet valójában a piac csökkenését tükrözi
Mennyire lehet eredményes az e-kereskedelem változó környezetben?
-
Milyen stratégiát folytatnak az e-kereskedők 2023-ban, mik a legfőbb nehézségeik és mit változtattak a jelenlegi helyzetben? Kutatási összefoglalónkból többek közt ez is kiderül.
Kosárérték Évindító 2023: újra találkoztunk!
-
Meetup sorozatunk részeként február 9-én ismét találkozót szerveztünk, amelyet a Growww Digital és a Humanize Studio csapatával közös kutatás előzött meg.
Távozik a Growww Digitaltól Dunder Krisztián társalapító-tulajdonos
-
Tulajdonrészt vásárolt a Growww Digital Kft.-ben a lengyel Bluerank független performance ügynökség. Az új tulajdonosok érkezésével egy időben távozik Dunder Krisztián alapító tulajdonos.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
1500 milliárd forintnyi árbevételt ért el a 25 legnagyobb nemzetközi piaccal rendelkező cseh, magyar és szlovák e-kereskedelmi webáruház. Öt magyar e-kereskedő fért fel a listára.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
-
Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
E-kereskedelem: a nemzetközi piachódítás lehetőségei és kihívásai
-
E-kereskedőknek utat mutatva öt szakember, egyenként 20 perces előadásban osztotta meg tapasztalatát, melyek videófelvétele most visszanézhető.