Sajtóközlemény
-
Az ünnepek előtti készülődést sokféleképpen töltik az emberek. Van, aki hal után futkos, esetleg maga fogja a halászlébe valót, mások viszont a lehetőséget látják benne, hogy adatot halásszanak, és ne csak csokit, hanem mást is kicsaljanak tőlünk. Mire figyeljünk, hogy az ünnep ne váljon kiber-rémálommá? Ehhez ad 12 jó tanácsot a KPMG.
-
Az ünnepi időszakban az átlagosnál sokkal többen vásárolnak online, így még jellemzőbb, hogy a csalók hamis weboldalakkal, e-mailekkel vagy üzenetekkel próbálnak érzékeny adatokat megszerezni, legyen szó bejelentkezési információról vagy bankkártyaadatokról. A FraudShield kiberbiztonsági cég kutatásai alapján egy átlagos magyar bank ügyfelei naponta akár több tízmillió forintnyi kárt is elszenvedhetnek a phishing, vagyis az adathalászat miatt.
-
Már nem csak a készpénzt felváltó bankkártya típusok, hanem a mobilfizetés, az azonnali utalások és az új generációs BNPL (Buy Now, Pay Later) megoldások színesítik a palettát. Mit hogyan fizetünk? - Megjelent a PwC Magyarország Digitális Pénzügyi Körképe a fizetés-technológiai piac jelenéről és jövőjéről.
-
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
-
Az ebringo.hu 2021-ben indult, alapvetően “B” kategóriás elektronikai és barkács termékek digitális piactereként. Jelenleg 112 partnerrel és négy országban van jelen, egyre bővülő startupként. Éves szinten több milliárd forint forgalmat bonyolítanak partnereikkel, a mesterséges intelligencia alapú marketingnek köszönhetően a növekedésük folyamatos. Scheller M. Richárd (SR) és Németh Gergely (NG) beszél az ebringo.hu működéséről.
-
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
-
Látótávolságba került a jövő év egyik legjelentősebb e-kereskedelmi konferenciája, az Ecommerce Expo , melyre 2025-ben is hasznos programokkal és az e-kereskedelmi piac legfontosabb szereplőinek és legjobb szakembereinek előadásaival, illetve részvételével készülnek a szervezők.
-
A magyarok mintegy fele már él az online élelmiszerrendelés lehetőségével - derült ki a Dodo és a Tesco közös, friss felméréséből. A legtöbb vásárló számára az teszi vonzóvá a weben bevásárlást, hogy így nem kerül a kosarukba olyan termék, amelyre nincs szükségük. De az is fontos, hogy időt takarítanak meg a webes élelmiszerrendeléssel.
-
Egy éve került ismét magyar kézbe a Vatera és a Jófogás, lényegében azóta tart az átalakítás is, melynek lassan a végére is érnek. Lezajlott a közös backoffice kialakítása, a logisztikai fejlesztéseknek köszönhetően még több fajta terméket lehet a piacterekről a webáruházaknál megszokott módon megrendelni. A Jófogás univerzális piactér marad, a Vatera a műgyűjtők és a hobbisták irányába indult el a hamarosan elrajtoló aloldalaival.
-
Első alkalommal adták át a HungarEcomm Stars Díjat, Magyarország legkiemelkedőbb, világpiacon is versenyképes e-kereskedelmi vállalkozásainak. Ezek a cégek a "legvilágpiacképesebb" webáruházaink.