Interjúk
A legjobb Kosárérték interjúk egy helyen. Izgalmas beszélgetések e-kereskedőkkel és szakértőkkel.
Porst Réka és barátnője anno kétmillió forintból alapította meg a Meskát. A cég tavaly már Romániát is célkeresztbe vette, de Réka ma már fontos tanácsot adna egykori önmagának. Sikerről, kudarcról és motivációról is kérdeztük a cégalapítót.
Megtorpant tavaly az online kiskereskedelmi piac permanens növekedése, de a webáruház üzemeltetőket aktuálisan az állami postavállalat használatára kötelezés mellett leginkább a „Temu-veszedelem” izgatja. A szektor elé emelt akadályok leküzdhetőségéről kérdeztük Ormós Zoltánt, az Ecommerce Hungary Egyesület alelnökét.
Egy év alatt a hatszorosára bővült a Boxy fulfillment partnerállománya, amivel a költséghatékonyabb, kiszervezett, robotizált raktárlogisztikai megoldásokat preferáló vállalkozás a legnagyobb növekedést produkálta a rendelésteljesítési piacon. Táncsics Andrást, a Boxy Logisztikai Zrt. vezérigazgatóját kérdeztük a szektor előtt álló kihívásokról.
Nyolc év után eladta a cégét, unalmában megtanult varrni, csak hogy „feltalálhassa” a szakállmaszkot. Régóta érezte, hogy Londonban kellene élnie, amit a kezdeti kudarcok is csak megerősítettek. Az utóbbi hónapokban az is belefért, hogy az AI-marketinges tudását magyarországi cégek hívják segítségül. Mészáros Beatrixtól kértünk interjút.
Tábor Istvánnak először webdesign cége lett, majd a média világába kóstolt bele – aztán pedig a borokba is, utóbbi pedig kijelölte számára az irányt. A Winelovers márkanév alatt működő cége mára nagyon szerteágazó tevékenységet végez: a rendezvényszervezés, az online és nyomtatott kiadványok és az oktatás mellett saját webshopjuk is jól teljesít. A szakembert többek közt az ágazat kihívásairól, az export lehetőségeiről és a jövő irányairól kérdeztük.
Két, nagyon különböző világ közötti hézagot egyenlítettek ki Deák Csabáék a webáruházuk átstrukturálásával. Ez olyan jól sikerült, hogy aktuálisan a Piszkeshop növekedési tempóját igyekeznek optimalizálni. Interjúztunk.
Schmidt Richárd a rádiós szakmából érkezett az e-kereskedelembe. Hat éve az egyik legsikeresebb hazai webshop, az Alinda partnere, és az Ekereskedelmi Akadémián is oktat. Sok témával kapcsolatban megkérdeztük, arról is, hogy, milyen erők hatnak a szektorban, mi ma a helyünk a nemzetközi mezőnyben és mik a jövőbeni kilátásaink.
Nem a hagyományos úton indult el az online értékesítéssel az edzéshez és fogyáshoz ajánlott táplálékkiegészítőket forgalmazó Intenset. Mégis jelentős szereplője lett a hazai piacnak. A cég egyik alapítóját és tulajdonosát, Zoikasz Nesztoraszt a közösségépítésről is kérdeztük.
A fatüzelésű kályhákat és kandallókat forgalmazó Warnex Zrt. néhány éve kezdett csak az online értékesítésbe. A webshop siker is gyorsan jött: a harmadik évet már egymilliárd forintos forgalommal zárják. Németh Dániel ügyvezetőt a receptről is kérdeztük.
A Meska kívül-belül átalakult, sőt: Romániában is megjelent. A csendesen kezdett expanzióról és a kézműves piactérben rejlő lehetőségekről kérdeztük a cég régi-új társtulajdonosát.
A hazai piac ismertebb közösségimédia-szakértőjét, Forgács Mariannt a hazai social media használatáról és a váratlan szakmai helyzetek kezeléséről is kérdeztük.
Az ételérzékenységgel küzdők, de a tudatos étrend kialakításához támpontokat keresők is remek alapot találnak Ipsits Anitánál. A Szafi Product társtulajdonosát és ügyvezetőjét a motivációiról, de a kudarcairól is kérdeztük.
A vásárlói visszajelzések átírták a korábbi ügyfélkiszolgálói, fejlesztési gyakorlatokat a Rossmannál, a kiszállítás minősége pedig akkor is meghatározó, ha közben már a csomagautomatákba is muszáj bejutni. Fürjes Ádámot, a magyarországi Rossmann webshop vezetőjét kérdeztük.
Mitől lehet erősebb egyes országok vállalkozóinak hajlandósága a külpiacokra lépéshez, milyen nehézségekkel szembesül egy hazai e-kereskedő a visegrádi országok mezőnyében, és a jelenlegi helyzetben mi lehet az titka a jó üzletnek? Interjú Csányi Zoltánnal és Sztípity Róberttel.
Bármilyen Shopify webáruházba online és egyszerűen integrálható, teljes körű fizetési megoldással lépett piacra a BIG FISH Payment Gateway. A részletekől Dr. Horváth Attilát, a BIG FISH Payment Services Kft. ügyvezetőjét kérdeztük.
...