A kollekciót szponzoralja a

Termékelőfizetés

Elindult az előfizetéses e-kereskedelem kora.
Csatlakozz a programhoz, használd ki az ingyenes támogatást, inditsd el a termékelőfizetésed!

A kollekciót szponzoralja a

455112349_805003968246444_2080300834100971927_n
Az biztosnak látszik, hogy nagy jövő áll az előfizetéses online értékesítés előtt, de ennél azért mélyebbre merészkedünk: íme a típusok, a kihívások és a praktikák csokra. 
457217939_437056328726069_4282054081346037187_n
Ha egy webáruház például kávét árul, akkor nem túl bonyolult feladat kialakítani és bevezetni az előfizetéses modellt; a vásárló ugyanazt a terméket rendeli meg havi rendszerességgel. De hogyan fizethetne a fogyasztó elő könyvekre, amelyek egyediek, ahogyan az olvasói igények is, és nem látni előre, mi lesz a vevő következő olvasmánya. A 21. Század Kiadónak van egy válasza erre!
előfizetéses
Nincs szükség matematikus végzettre az előfizetéses online kereskedelem egyszeregyének megértéhez. A vásárlónak rendszeresen szüksége van valamire, amit a kereskedő szolgáltatásszerűen, automatikusan időközönként kiszállít neki.
448563666_3673738336213101_739582333484295239_n
A webáruházakban bevezethető előfizetéses rendszerek időszerűségéről, előnyeiről, nehézségeiről és törvényszerűségeiről ült le egymással beszélgetni Stampf Attila ügyfélélményfolyamat-tervező, a Humanize stúdió társtulajdonosa és vezetője, Rab Máté, a Shoprenter ügyvezetője és Kulcsár István Róbert, a Shoprenter társtulajdonosa.
baba
Kisgyermekes vásárlóinak kedveskedik a Rossmann új, előfizetéses pelenkacsomagjával. A drogérialánc előfizetéses modelljének keretében 4 hetente automatikusan és ingyenesen ajtóig szállítják a gyermek számára szükséges pelenkákat és popsitörlőket.
előfizetéses
Hogyan betonozzuk be a kapcsolatunkat a vásárlóinkkal? Erre is megfelelő eszköz lehet az előfizetés! Legalábbis ezt állítja Wolf Gábor, a Kisvállalati Marketing Biblia szerzője és a Marketing Commando vezetője, aki saját vállalkozását, a gotomarketinget is előfizetéses modellben működteti. A marketing szakembert a saját tapasztalatairól kérdeztük.
431831381_793294858907897_904605106067910375_n
Elindulsz a konyhába a reggeli, életmentő kávédért, de amikor odaérsz, eszedbe jut, hogy az tegnap elfogyott. Elindulsz a boltba, mert muszáj beszerezni, mielőtt visszaalszol. Ahogy kilépsz az ajtón, kis híján hasra esel egy csomagban, amin a kedvenc kávémárkád logója szerepel. Mégis hogyan lehetséges ez? Lehajolsz, és a helyzet abszurditását érezve némi félelemmel vizsgálod meg a küldeményt.
vep
Egyre több kereskedő ismeri fel az előfizetéses modellel járó előnyöket: növekvő bevétel és profit, kiszámítható működés, hűséges visszatérő vásárlók stb. De hogyan és mire érdemes elsőre odafigyelni? Erre a kérdésre próbáltunk meg kimerítő választ adni.
Humanize előfizetésés modell
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
humanize_krea01
A Humanize Studió részletes útmutatást készített annak elősegítésére, hogy az üzleti modell sablon alapján el tudd dönteni: melyik termékelőfizetéses szolgáltatás-modell passzol leginkább a vállalkozásodhoz.
pixi7
A kozmetikumrajongóból lett cégvezető az amerikai üzleti modell meghonosításával teljesen más szintre emeltre a beautybox szolgáltatást. A tíz év után is sikeres megoldás titka talán maga Horváth Beáta.
A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
előfizetés_krea01
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.