Black Friday

Készülj fel az év egyik legütősebb kereskedelmi csúcsára Black Friday tippeinkkel!
ecommerce
Ha a 2024-es bevásárlási szezon jól jelzi előre, mire számíthatunk 2025-ben, akkor jó időszak várhat az e-ker szektorra az új évben. Az amerikai Zacks befektetési elemző cég az ágazat tőzsdei társaságainak szereplépését vizsgálta, amiből az üzletág egészére érvényes következtetéseket vont le.
greenfriday
A fenntarthatóságra és tudatos életmódra való törekvés egyre nagyobb szerepet kap a globális és hazai kereskedelemben, beleértve a vásárlói döntéseket is. Különösen fontos ez az ünnepi szezonhoz közeledve, amikor a fogyasztás ugrásszerűen megnő. A Mastercard idei Green Friday kampánya erre az új szemléletre épít, és arra ösztönzi a vásárlókat, hogy az élelmiszerfogyasztás és -vásárlás területén is váljanak környezettudatosabbá.
bf3
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly. Ám mindenképpen felkészültebben teszik: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására. Többek között ez derült ki a Boston Consulting Group (BCG) 2024-es Black Friday felméréséből.
462544727_913112070249623_3225263196977126339_n
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot, derül ki a Publicis Groupe Hungary és a PwC Magyarország friss kutatásából.
mobilvevők
Évekkel ezelőtt megjövendölték a mobil vásárlási túlsúlyt, de csak nem igazolódott - egészen mostanáig. A mobiltelefonokról indított vásárlások előretörése most mégis új helyzetet teremt az elektronikus piactereken, elsősorban a kis- és közepes boltokat vezetők számára.
0003
A Black Friday-t megelőzően az eMAG megmutatta az új raktárkomplexumát: óriási és impozáns. A kereskedő cég ügyvezetője kijelentette, hogy semmilyen módon nem kivételeznek majd az eladókkal, és nem hozzák jobb helyzetbe a saját maguk által forgalmazott termékeket sem.
A pontosan lőtt reklám: SMS-sel kontrollálható a vásárlók figyelme
Az online videók korában sokan a közelmúlt elhasznált, "lejárt" reklámeszközének tarthatják a rövid szöveges üzeneteket. Pedig a jól időzített, jól szövegezett SMS-sel aktuálisan is fel lehet kelteni a potenciális vásárlói érdeklődést.
ünnepi_időszak
Az iskolakezdés ugyan rendre felpörgeti az augusztus végi forgalmat, ám az előrelátó kereskedő ilyenkor már a karácsonyi időszak akcióit és kampányait kezdi tervezni. Nem lehet elég korán elkezdeni.
Az Amazon ráül a kiskereskedők pénzére
Csak egy héttel a termék kézbesítését követően utalja át mostantól az Amazon a vételárat a kereskedőinek. Az évvégi rohamok kiszolgálása érdekében érdemes nagyon betárazni a raktárba.
Az eMAG idén is egyetlen napra időzíti a Black Friday akcióit
November 18-án tartja az akciót a hazai e-kereskedelmi szektor legnagyobb szereplője, amelynek képviselői a piaccal kapcsolatos tapasztalataikat is megosztották sajtótájékoztatójukon.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
Az e-kereskedelmi szektor legnagyobb hazai szervezete szeretné felhívni a figyelmet arra, hogy a novemberi akciók remek lehetőségeket kínálnak, de ebben az időszakban is csak tudatosan érdemes vásárolni.
Black Friday 2022: Az Ecommerce Hungary óvatosságra int
A gazdasági és megélhetési válság ellenére a lakosság fele tervezi, hogy vásárol valamit a Black Friday alatt az e-kereskedelmi szakértő LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése szerint.
Így készítsd fel a webshopod a Black Fridayre
Az év legforgalmasabb időszaka a Black Fridayhez és a karácsonyi vásárláshoz köthető, ezért nem mindegy, hogyan szolgáljuk ki a már meglévő és a potenciális vásárlóinkat.
7 kulcsdátum az ünnepi szezonhoz, amit nem lehet elég korán kezdeni
Az idén a recesszió, a háborús félelmek és a pénzromlás miatt a vásárlóknak idejekorán el kell kezdeniük a készülődést a karácsonyi szezonra.
Digiméter: volna még hová fejlődni online értékesítésben
Történelmi csúcson zárt a hazai e-kereskedelmi forgalom a Black Friday hetében. Az internetes vásárlások száma 22%-kal, árbevétele 5%-kal haladta meg az előző évi eredményeket – derül ki a Growww Digital elemzéséből.
...