Skip to content

Google Analytics

386779971_1086481085676082_4945556732346052818_n
-
Hogyan alkalmazhatják a hazai, átlagos fejlettséggel bíró vállalatok már most is a mesterséges intelligenciát? Az alábbiakban négyféle MI használati módot mutatunk be röviden.
where-else-gdpr
-
A hatóság minden érintettet eltiltott az analitikai szoftver üzltei alkalmazásától, a kiszabott bírságoktól pedig azt is várják, hogy azok segítik a veszély érzékeltetését az e szolgáltatást használó, más szervezetek számára.
A mesterséges intelligenciát hívja segítségül az új Google Analytics
-
A Google Analytics a gépi tanulás segítségével még több információt kínál a webhely-tulajdonosoknak a vásárlóikról, hogy még pontosabb képet kapjanak marketing-tevékenységük hatékonyságáról.
Google Tag Manager: alapértelmezett mérések beállítása
-
Folytatjuk a cikksorozatot, amelyben a Tag Manager-alapú mérés létrehozását mutatjuk be részletesen. Előző cikkünkben leírtuk, hogy miként hozzuk létre a Google Analytics fiókunkat, most pedig a Google Tag Manager fiók létrehozását és beállításait ismertetjük lépésről lépésre.
Google Tag Manager: Analytics fiók létrehozása lépésről lépésre
-
A Google Tag Manager világát bemutató cikksorozatunkban az alapozó ismeretek után belevágunk a Tag Manager-alapú mérés kialakításába. Ebben a cikkben a Google Analytics fiók létrehozását mutatjuk be részletesen.
Vizuális stabilitás: a CLS a jövő egyik legfontosabb mérőszáma
-
Az elmúlt években radikális változás történt a felhasználói szokásokban: ma már a látogatók zöme mobileszközökről érkezik. Éppen ezért az e-kereskedőknek létfontosságú, hogy a mobilvásárlásokról is éppen olyan részletes és egységes statisztikával rendelkezzenek, mint az asztali gépekről érkező forgalom esetében.
Analytics, Adwords, Facebook: Miért nem stimmelnek a mért adatok?
-
A magára valamit adó digitális marketingszakember esküszik a pontos és valós adatok szükségességére. Az e-kereskedőnek is szüksége van a pontos és valós adatokra, hiszen az üzleti döntéseket csak ezek alapján tudja helyesen meghozni, és azt is így tudja eldönteni, átveri-e az ügynöksége, vagy kontár-e a hirdetésmenedzsere. 
Bounce rate mérése
-
Mi számít magas bounce rate-nek? Hogyan értelmezzük a mutatót? Hogyan javíthatunk az eredményeinken? A cikkben mindhárom kérdésre megtalálod a választ.
Google Tag Manager: alapértelmezett mérések beállítása
-
A Google Tag Manager használatához elengedhetetlen az alapvető mérési mechanizmusok, a definíciók alapos ismerete.
Hasznos tippek a vásárlást megköszönő oldalhoz
-
Az eddig is világos volt, hogy megköszönni vevőinknek a vásárlást mindenképp szükséges, de korántsem mindegy, hogyan tesszük ezt. Érdemes ezen túlmenően további hozzáadott értékkel meghálálni vevőink hűségét!