Skip to content

online piactér

436656435_1194638755248798_4332686483793304689_n
-
Tavaly novembertől idén március végéig mindent letaroltak a magyar ecommerce piacon a Temu hirdetései. Ezután szinte teljesen leálltak, majd újraindultak a megjelenések. Mi történhetett a kínai online piactérnél?
webáruház
-
A webáruház építése szakmai felkészültséget, a dizájn iránti érzéket, a bevált és az egyedi ötvözésének képességét igényli. Szerencsére bőven támaszkodni lehet mások tapasztalataira és tanácsadók segítségére. Erről szól a webshopindításról szóló sorozatunk második része. 
elektronikus piacterek
-
A piacterek a gazdaság egyik legfontosabb intézményei. Az ecommerce világban pedig éppen azt a pillanatot éljük meg, hogy megkönnyíthetik a cégek számára akár az új piacra lépést is.
amazon3
-
Míg Magyarországon a hagyományos boltokkal és a külföldi versenytársakkal vív harcot az e-kereskedő, nyugaton az elektronikus piacterek algoritmusainak meglovagolása jelent kihívást. Az Amazont viszont olyan súlyos vádakkal illetik, hogy a behemót a létéért is küzd.
b2b-advertisements
-
A figyelemfelkeltés mintha nem működne túl jól a B2B marketing világában. De miért nem sikerül az egyik vállalatnak a másik figyelmét felkeltenie? Két buktató, három válasz és négy felkiáltójel a megoldás.
Gerő Viktor: most jön el igazán a mi időnk
-
A Meska kívül-belül átalakult, sőt: Romániában is megjelent. A csendesen kezdett expanzióról és a kézműves piactérben rejlő lehetőségekről kérdeztük a cég régi-új társtulajdonosát.
ekerakadémia002
-
Az idei nyári szezon egyik legnagyobb figyelmet generáló bejelentése Várkonyi Balázshoz kötődik. Az eMAG-ból való kiszállásról, és a Vatera illetve a Jófogás további sorsáról is kérdeztük az Extreme Digital egykori társalapítóját.
piacterek_krea01
-
A friss piactéri rangsorokból kiderül, hogy a leginkább szubjektív benyomások döntenek arról, kinek melyik piactér a legjobb. Az biztos, hogy a B2B-szolgáltatók már őrült nagy versenyben igyekeznek a lehető legtöbbet, a lehető legegyszerűbben kínálni ügyfeleiknek.
bogel_gyorgy_002
-
A magyar online piac nyitott, egyre-másra jelennek meg a külföldi tulajdonú cégek. A hazai e-kereskedelmi vállalkozások a saját bőrükön érzik, hogy az eddigi hozzáállásukon változtatni kell. A miértekről és a hogyanokról is kérdeztük az Ecommerce Hungary Egyesület elnökét.
marketplace
-
Sokan preferálják az olyan gyűjtő felületeket, mint az Amazon és az Ebay (illetve a Németországban népszerű Otto és a Kaufland), de az Idealo ár-összehasonlító vizsgálatának eredménye több, mint elgondolkodtató.