kereső
-
A Retail Search névre hallgató, mesterséges intelligencia-alapú eszköz az oldal keresőjébe integrálható, és már világszerte elérhető.
-
A magyar Prefixbox szemantikus keresőmotorja és termékkereső moduljai kiemelt szolgáltatói elismerést kaptak a most megjelent Gartner 2021 Market Guide for Digital Commerce Search tanulmányban.
-
A találati listák lehetőségeinek kihasználásával és jól kigondolt stratégiával több forgalmat irányíthatunk az oldalunkra, ahol a felhasználók rendszeres vásárlókká válhatnak.
-
A keresés és az ehhez kapcsolódó autocomplete alapvető funkciók, az viszont már kevésbé egyértelmű, hogy hogyan könnyíthetjük meg ezek segítségével a felhasználó vásárlási folyamatát és navigációját az oldalon.
-
A magyar Prefixbox kiemelt szolgáltatói elismerést kapott a Gartner 2019-es webáruház keresőkkel foglalkozó piackutatásában.
-
A Google leállította a Site Search szolgáltatását, az alternatíva pedig, amelyet helyette kínálnak, kifejezetten káros is lehet azok számára, akik azt változatlan formában szeretnék alkalmazni.
-
Hiba lenne lebecsülni a webáruházon belüli keresés szerepét: egyes termékkategóriák esetében akár bevétel 80%-a is származhat a keresőt használó látogatóktól.
-
A keresési funkció 10 egyszerűen elvégezhető optimalizációs lépésével mérhető, és jól látható eredményeket érhetünk el az online értékesítésben.