Skip to content

vásárlás

429101302_364739216524170_5653227439108485846_n
-
Régóta beszélnek a marketingesek arról, hogy a jövő az olyan vásárlásé, amely nem csupán kiszolgálja a vevő igényeit, hanem olyan élményt is nyújt, ami újabb vásárlásra, az új tapasztalatot kínáló webáruház rendszeres felkeresésére ösztönzi a fogyasztókat.
415520259_1404558723525173_787999424385314165_n
-
A tavalyi különösen változékony év volt a SEO-ban, minden negyedévre jutott valami izgalom. A nemzetközileg elismert SEO nagyágyúk szerint az idei viszont részben arról is szól majd, hogy megtanuljuk hatékonyan és előnyösen használni a sorra megjelenő új eszközöket.
Ecommerce Hungary: Elmaradtak a rekordok a karácsonyi szezonban
-
A The Christmas Consumer 2018 című friss felmérés a brit karácsonyi vásárlási szezonról nyújt alapos és részletes körképet.
A hatósági vizsgálat szerint rendben működnek a kuponos akciók
-
A vevők egyaránt vásárolnak hagyományos és digitális kuponokkal, de szívesen növelnék a digitálisak arányát - kutatta ki egy felmérés.
9 új mobilos alkalmazás, amit minden e-kereskedőnek ismernie kell
-
Az alábbi mobil applikációkat érdemes tanulmányozni, mert jól jelzik, milyen irányba tart a kereskedelem.
A netezők 85%-a online vásárolna karácsonyra, átlag 35 ezer forintért
-
Az Árukereső.hu és a GKI Digital felméréséből kiderül, hol, hogyan és mennyiért terveznek karácsonyi ajándékokat vásárolni a magyar internetezők.
Black Friday
-
Az eNet felmérése szerint idén több mint 3,3 millió felnőtt magyar internetező tervezi, hogy vásárol Black Friday akciókban, átlagosan 36 ezer forint körüli értékben.