Skip to content

Humanize

Humanize előfizetésés modell
-
Az előfizetéses modell évente 50 százalékot meghaladó mértékben bővül a globális e-kereskedelemben, míg Magyarországon (az alacsony penetráció miatt) ennél akár is nagyobb növekedés lehetséges. A Vevőből Előfizető Program e trend kiaknázásáról szól.
webshopok
-
A friss Nagy Webáruház Felmérés szerint a magyar webshopok ma az előfizetéses modell használatával, az ügyfélszolgálati kommunikációval és a marketingfeladatokkal küzdenek a leginkább.
zgen_krea01
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...
appy_krea01
-
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
social_design
-
A szervezők nem titkolt célja, hogy a vállalati csapatok segítségével a workshop végére a cégeknél meglévő versenypiaci tudást be tudják csatornázni egy Appy-szerű civil-inkubátorba.
A visszatérő vásárlók titka: így épített Csorba Anita hűséges vásárlóközösséget
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
előfizetés_krea01
-
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
UX design ChatGPT meetup
-
Mesterséges intelligencia és ChatGPT - napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
Mennyire lehet eredményes az e-kereskedelem változó környezetben?
-
Milyen stratégiát folytatnak az e-kereskedők 2023-ban, mik a legfőbb nehézségeik és mit változtattak a jelenlegi helyzetben? Kutatási összefoglalónkból többek közt ez is kiderül.
Kosárérték Évindító 2023: újra találkoztunk!
-
Meetup sorozatunk részeként február 9-én ismét találkozót szerveztünk, amelyet a Growww Digital és a Humanize Studio csapatával közös kutatás előzött meg.