Humanize
-
Az újra megtartott Retail Experience Meetup most arra kereste a választ, hogyan nyerhető meg a Z generáció figyelme és érdeklődése az online marketing segítségével. Volt pár jó tapasztalati beszámoló...
-
Kétnapos workshopon designercsapatok és hátrányos helyzetű gyermekeket és családjaikat támogató hazai civilszervezetek dolgoznak majd együtt, hogy hasznosítsák a tervezői gondolkodásmódot társadalmi problémák megoldására is. Ez lesz az első Social Design Jam.
-
A szervezők nem titkolt célja, hogy a vállalati csapatok segítségével a workshop végére a cégeknél meglévő versenypiaci tudást be tudják csatornázni egy Appy-szerű civil-inkubátorba.
Legfrisebb cikkek
-
Az előfizetéses modelleket itthon még sokan nem ismerik, miközben külföldön már nagy népszerűségnek örvendenek. Egy hazai példán keresztül bemutatjuk, hogyan működhetnek jól. Ismerd meg Csorba Anita és az InspiKid Klub történetét!
-
Szeretnél kisebb marketingköltéssel nagyobb bevételt elérni? Cikkünkben bemutatjuk az előfizetésben rejlő lehetőségeket, és hogy miként tudod átalakítani a bizniszed termékből szolgáltatásalapúvá.
-
Mesterséges intelligencia és ChatGPT - napjainkban mindenhol találkozunk ezekkel a fogalmakkal. De vajon mire lehet a leginkább használni őket?
E-ker hírszemle
-
Milyen stratégiát folytatnak az e-kereskedők 2023-ban, mik a legfőbb nehézségeik és mit változtattak a jelenlegi helyzetben? Kutatási összefoglalónkból többek közt ez is kiderül.
-
Meetup sorozatunk részeként február 9-én ismét találkozót szerveztünk, amelyet a Growww Digital és a Humanize Studio csapatával közös kutatás előzött meg.
-
Az ügyféladatok hatékonyabb, integrált felhasználására buzdítottak a szakértők az első Retail Experience Meetupon, melyet a Humanize studio és a Neticle hozott létre.
Legfrisebb cikkek
-
A CXPA Hungary network meetupján vendégeinkkel arról beszélgettünk, hogyan támogatja a jól tervezett és menedzselt ügyfélélmény a webáruházakat abban, hogy kiemelkedjenek a hasonló sémák és megoldások tömegéből.