trendek
-
Az iskolakezdés ugyan rendre felpörgeti az augusztus végi forgalmat, ám az előrelátó kereskedő ilyenkor már a karácsonyi időszak akcióit és kampányait kezdi tervezni. Nem lehet elég korán elkezdeni.
-
Fordulópont előtt áll a hazai e-kereskedelem. Az elmúlt húsz évben töretlen volt a szektor fejlődése: bár időnként eltérő volt a dinamika, de százalékban nagyjából minden évben kétszámjegyű volt a növekedés. Ez idén szinte biztosan nem marad így.
-
A közösségi média dinamikus és kompetitív tér: muszáj lépést tartani a legújabb áramlatokkal és tisztában lenni a fejlesztésekkel, különben lemaradunk.
Legfrisebb cikkek
-
2022 novemberének végén látott napvilágot az EU által támasztott követelményrendszer, amelynek lényege az eldobható csomagolás visszaszorítása és az újrafelhasználható megoldások alkalmazásának ösztönzése.
-
Az idei évre is áthúzódó makrogazdasági kihívásokkal küzdő D2C márkák sokféle eszközt bevetnek a minél jövedelmezőbb működés érdekében. Áttekintjük a legfontosabbakat.
-
Az év eleji feltöltődés mellé jól jöhet egy csokor kihívás, várakozás a 2023-as évre vonatkozóan, azaz mire készülhetünk az e-kereskedelem terén az előttünk álló évben.
E-ker hírszemle
-
A év végi számvetéshez jó kiindulópont az Ecommerce Fuel 2022-es nemzetközi trendkutatása, mert az eredményei segítenek kicsit kívülről látni mindazt, amire a napi taposómalomban nem igazán jut időnk.
-
Vajon milyen növekedési kilátásai vannak 2022 év végéig a hazai e-kiskereskedelemnek? Mik a főbb trendek 2022 őszén az e-kereskedelemben?
-
A CB Insights 2030-ról szóló e-kereskedelmi riportja MI vásárlási tanácsadókról, kriptopénztárcákról és a metaverzum online vásárlásra gyakorolt hatásairól készített víziót.
-
2022-ben sem dőlhetnek hátra a kiskereskedelmi szektor szereplői – az elmúlt két év kihívásai után a változó vásárlási szokásokhoz és fogyasztói elvárásokhoz történő adaptálódás kulcsfontosságú a növekedés fenntartásához.